Website foto 11 – 2019

E-commerce

Header-maakindustrie
E-commerceB2B digital marketing Artikel

Voor je het weet mis je de boot: Impact B2B e-commerce op de maakindustrie

  De maakindustrie komt terug naar Europa. Na de uitbraak van de coronapandemie werd de kwetsbaarheid van lange supply chains duidelijk en ook het klimaat, dure containerschepen en hogere importtarieven spelen een rol. Een grote uitdaging voor deze reshoring is het personeelstekort, zeker voor technische banen. Daarom investeren steeds meer maakbedrijven in automatisering. De businesscase is nu...
Lees meer
Liggen & zitten
E-commerceOnline Strategie Artikel

Medicura realiseert e-commerce ambities op basis van customer journey

  Medisch hulpmiddelen bedrijf Medicura heeft de ambitie om een landelijke speler te worden. Het geheim achter die groeistrategie? Diepgravende kennis over de doelgroep en  de customer journey goed inbouwen in de nieuwe website. En daar ging BlueElevation, part of OrangeValley Group, mee aan de slag.  Medicura is dé organisatie waar je terechtkunt als consumenten...
Lees meer
OrangeValley 4
Conversie OptimalisatieE-commerce Artikel

CXO in een Cookieless Future

  De laatste updates rondom Intelligent/Enhance Tracking Prevention (ITP/ETP) hebben ervoor gezorgd dat het steeds lastiger wordt om data van individuele gebruikers te verzamelen. De uitfasering van third-party cookies belemmert digital marketeers in het optimaliseren van de klantreis voor individuele bezoekers. Veel marketeers vragen zich dus af hoe ze kunnen blijven optimaliseren in een toekomst...
Lees meer
Amazon-vs-Bol.com-vs-Google
E-commerce Artikel

Data-driven optimalisatie van een productfeed

Platformen zoals Amazon, Bol.com en Google Shopping worden steeds groter en belangrijker voor e-commerce partijen. Een van de belangrijkste succesfactoren op deze platformen is de informatie die wordt meegegeven aan een productfeed. Maar hoe weet je nu zeker welke productinformatie het beste werkt? Dit artikel gaat in op het belang van een goede productfeed en…
Lees meer
adverteren op bol
AdvertisingE-commerce Artikel

Adverteren op Bol

  Met ongeveer 9 miljoen unieke bezoekers per maand is Bol.com het platform in Nederland om producten onder de aandacht te brengen. Een groot gedeelte van de bezoekers komt op dit platform met een koopintentie, wat het zeer interessant maakt om additionele omzet te genereren. Het plaatsen van producten op dit platform is gratis, alleen...
Lees meer