
Presentaties Paid Advertising event – 28 mei
Maandag 28 mei vond bij Google het Paid Advertising event plaats. Hieronder kunt u de presentaties van dit event terugkijken. Voor vragen kunt u uiteraard contact met ons opnemen.
Introductie Paid Advertising
In de huidige markt is het bijzonder lastig om uw doelgroep effectief te bereiken. De aandachtsboog van de meeste mensen is uitermate kort. We zien het volgende:
• Videos worden kort en zonder geluid bekeken,
• Advertenties worden nauwelijks nog echt gelezen in Google,
• Banners vallen bijna niet meer op.
Hoe trek ik dan nog de aandacht van mijn doelgroep? En hoe zorg ik er voor dat ik ze bereik met de juiste boodschap op het juist moment? Ortwin geeft een inleidend antwoord op deze vragen en bespreekt het programma.
On/offline audiences
In een cross device wereld waar mensen net zo makkelijk van apparaat wisselen als hun aandacht verliezen, is het uitdagend om uw doelgroep op het juiste moment te bereiken. Zeker wanneer u als adverteerder ook nog eens met een offline wereld te maken hebt. Thijs vertelt meer over hoe u aan de slag kunt gaan met de handvatten die geboden worden. Het doel hiervan is om de inzichten zo compleet mogelijk te krijgen en daarmee tot een juist toegeschreven verdeling van uw marketingbudget te komen.
Effectieve programmatic audience targeting
Youtube & Paid Advertising
Audiences & Automation voor Paid Advertising
Ook in de wereld van search is automatisering steeds meer gemeengoed. Met de komst van biedstrategieën ontstaat dan ook de ruimte om je meer bezig te houden met optimale targeting. Friso vertelt meer over hoe u aan de slag kunt met deze targeting. Daarbij deelt hij bovendien welke verrassende inzichten geautomatiseerde targeting op kan leveren in de vorm van een klantcase.