Website foto 11 – 2019
OrangeValley wave
Events

Online Conference: The Cookieless future | 15 april

Joël
Door Joël op 02 april 2021
Leestijd 3 minuten

 

De wet- en regelgeving omtrent advertenties wordt steeds complexer. Ook de uitfasering van third-party cookies is al een paar jaar bezig. Eigenlijk is het einde al in zicht. Veel organisaties zijn hier al van op hoogte. Toch hebben de meeste adverteerders nog geen idee wat hen te wachten staat.

De Online Conference van 15 april beantwoord de belangrijkste vragen omtrent de cookieless future en bereid je optimaal voor op de toekomst.

De optimale voorbereiding op een cookieless future

Tijdens de Online Conference nemen experts van OrangeValley, de DDMA en Centraal Beheer je in een reeks seminars mee in de belangrijkste technische, strategische en organische wijzigingen die de cookieless future met zich mee brengt. Zodat jij precies weet wat je wel én niet (meer) moet doen om anno 2021 klantgericht te adverteren.

“Ik ken geen enkele uitgever, adverteerder of marketeer die de “cookieless future” op dit moment niet als topprioriteit heeft, maar evenmin zien we op dit moment de juiste oplossing bij die partijen.”
Andries Hiemstra (Strateeg OrangeValley)

Wat weet je na het volgen van de Online Conference?

De centrale vraag van dit event is: Hoe bereid ik onze organisatie optimaal voor op de cookieless future? Zowel technisch, organisatorisch als strategisch. Tijdens de conference gaan we onder meer in op onderwerpen als:

  • Waarom voorbereiden op een ‘cookieless future’ nu cruciaal is;
  • Wat concreet de wijzigingen in wet- en regelgeving zijn, alsook in techniek;
  • Wat de impact is op de inrichting van je organisatie en teams; 
  • Hoe je de marketingstrategie aanpast aan ontwikkelingen omtrent cookies;
  • Wat concreet de gevolgen zijn voor advertising en customer experience;
  • Wat ‘the best next steps’ kunnen zijn voor jouw organisatie.

Onze digital marketing specialisten en strategen delen hun kennis in een vijftal sessies. Daarnaast is Matthias de Bruyne, Senior Legal Counsel bij de DDMA, aanwezig om vanuit legal perspectief zijn licht te werpen op de toekomst van advertising. Samen met Centraal Beheer staan we verder stil bij de organisatorische impact. Kortom, een onmisbare reeks sessies voor de Marketing Manager en zijn team.

15 april digitaal deelnemen aan dit event

Op donderdag 15 april kan je vanaf 15.00 uur het event digitaal volgen. Vul onderstaand formulier in en ontvang verdere details in de week van de conference de link van de live-uitzending per e-mail. Naderhand ontvang je ook nog eens extra sessies van onze specialisten.