Nieuws

Presentaties Omnichannel Digital Marketing Strategy Event

 

 

Presentaties “Omnichannel Digital Marketing Strategy”

Op woensdag 29 maart heeft OrangeValley het “Omnichannel Digital Marketing Strategy” event georganiseerd. Hieronder kunt u de presentaties (nogmaals) bekijken.

Inleiding Programma

Ortwin Verreck, Managing Director bij OrangeValley, opent de dag en gaat in op het thema Omnichannel Digital Marketing Strategie. Waarom wordt Omnichannel Strategie steeds belangrijker? Wat kenmerkt een succesvolle Omnichannel strategie? Tevens wordt er een korte toelichting op het programma gegeven.

Introductie omnichannel programma from OrangeValley

Trends in Omnichannel Marketing 
Dennis van der Biezen, Principal Consultant bij OrangeValley, gaat in op de belangrijkste trends in Omnichannel Marketing. Dennis behandelt de internationale trends op dit gebied én de verschillende niveaus van volwassenheid met de daarbij behorende uitdagingen.

Trends in Omnichannel Marketing from OrangeValley

Four tactics in executing a Omnichannel Strategy
Claudia Teijgeler – Expert bij Google, behandelt vier tactieken om een Omnichannel strategie vorm te geven binnen een organisatie. Er zijn echter weinig organisaties die het lukt om data, technologie en afdelingen te integreren om omnichannel marketing tot een succes te maken. Bij de organisaties waar het wel lukt zijn vier tactieken te onderkennen. Claudia gaat gedurende haar presentatie in op deze vier tactieken.

Four tactics in executing a omnichannel strategy from OrangeValley

Omnichannel technieken en SEA Strategy
Michiel  Mintjes – Senior Consultant OrangeValley legt aan de hand van een AdWords Campagne voor meerdere devices uit hoe een OmniChannel strategie kan worden toegepast. Hij laat zien hoe de strategie verder kan worden doorontwikkeld met feedmanagement, Gmail sponsored promotion en laat zo zien hoe een Omnichannel strategie concreet wordt vormgegeven.

Omnichannel technieken en SEA Strategy from OrangeValley

DoubleClick in een Omnichannel Strategy
Jan-Alle Ter Veld,  Business Manager Media Buying Solutions at DoubleClick legt uit waarom DoubleClick als technology een must have is als het gaat om het voeren van een Omnichannel strategie. Naast een compleet overzicht over verschillende marketing kanalen, stelt DoubleClick een organisatie ook in staat om op rendement te sturen aan de hand van de samenwerking van de verschillende marketing kanalen.

Double click in een omnichannel strategy from OrangeValley

Omnichannel Rapportage & Attributie
Jesper Uittenbogaard – Senior Consultant  bij OrangeValley laat zien hoe met de juiste KPI’s een omnichannelstrategie kan worden geoptimaliseerd. Hoe kan met een juist KPI model en rapportagestructuur inzicht worden verkregen in de juiste werking van de Omnichannel strategie. Jesper behandelt het KPI framework en geeft aan hoe men kan bijsturen.

Omnichannel Rapportage & Attributie from OrangeValley

 

 

Heeft u vragen naar aanleiding van de presentatie, bel dan 030 – 8 200 200 of mail naar [email protected].