Website foto 11 – 2019

Overige

IMG_3022
Data AnalyticsNieuwsOnline StrategieOverige Artikel

OrangeValley en i-spark sluiten strategische samenwerking om data dienstverlening te versterken

  Data wordt een steeds belangrijker onderdeel om strategisch voordeel te behalen bij het optimaliseren van marketingactiviteiten. Een goede marketing- en business strategie start bij een solide onderbouwing gebaseerd op data. In de zoektocht van OrangeValley naar het verbeteren van haar datagedreven aanpak kwam de expertise van i-spark steeds vaker in beeld. Het slimmer verzamelen...
Lees meer
IMG_3168
OverigeWebsite Performance Optimalisatie Artikel

Screaming Frog: Een ideale tool voor websiteoptimalisatie

  Screaming Frog, je hebt de naam misschien wel eens langs zien komen in je LinkedIn feed of in SEO blogs. Maar wat is Screaming Frog en wat kan je ermee? De Screaming Frog SEO Spider is een applicatie die de crawl van verschillende soorten bots, zoals de Googlebot bijvoorbeeld, kan imiteren op jouw websites...
Lees meer
Meeting
OverigeCaseOnline Strategie Artikel

Case Roche: Kennisontwikkeling in digital: insourcen, outsourcen of co-sourcen

  Marketing is een veelomvattend vak met verschillende kennisgebieden en speelterreinen. Naast de creatie van beeld en tekst is het van belang dat je bovenaan in de zoekresultaten van Google verschijnt. Met data-analyse maak je vervolgens de effecten van je campagne zichtbaar. Voor het bereiken van echt zakelijk succes draait alles daarbij om actuele kennis...
Lees meer
Artikel
CaseOverige Artikel

Case Hearst Netherlands: Bouwen aan werelden rond de grote merken

  Het uitgeven van magazines bij Hearst Netherlands gaat steeds meer om het bouwen van werelden rondom de bekende merken. Essentieel voor het bedenken van nieuwe producten en acties in die werelden is de webshop en daar vertellen Job Scheepers (Hearst Netherlands) en Steven Heijtel (Aubergine IT, part of OrangeValley Group) over. Het uitgeefvak is...
Lees meer
Schermafbeelding 2022-08-15 om 14.59.15
OverigeGoogle Analytics Artikel

Alles over de ontwikkelingen rondom het gebruik van Google Analytics

  In december 2021 is de Autoriteit Persoonsgegevens gestart met een onderzoek naar het gebruik van Google Analytics in Nederland. Dit naar aanleiding van een besluit van de Oostenrijkse toezichthouder. In april 2022 volgde een onheilspellend bericht vanuit de AP waarin gesuggereerd werd dat Google Analytics binnenkort niet meer is toegestaan. In dit artikel geven...
Lees meer
ServiceApotheek_balie2
OverigeCaseNieuws Artikel

Case Service Apotheek: Klant krijgt regie door verbeterd bestelproces in Service Apotheek-app

  Yannis Violidis van Service Apotheek en Rachel van Staalduinen van OrangeValley vertellen op het kantoor van marketingbureau OrangeValley over een bijzondere case. Met 520 aangesloten zelfstandige apotheken maken Service Apotheken dagelijks het verschil voor hun patiënten. Zowel met de zorg in deapotheek als met de online services. Dé reden om uit te zoeken hoe...
Lees meer
Schermafbeelding 2022-06-03 om 13.26.09
Overige Artikel

Case Roche: Roche Diagnostics en OrangeValley winnen zilveren DIA Award

  Roche Diagnostics en OrangeValley winnen een zilveren Dutch Interactive Award in de categorie Digitale Transformatie. Van de tientallen inschrijvingen werden slechts vijf cases genomineerd door een vakjury. Gister werden op de Dutch Interactive Award Show in de Beurs van Berlage de winnaars bekend gemaakt. De Dutch Interactive Awards is een initiatief van Emerce voor...
Lees meer
Roche genomineerd x OrangeValley (1) kopie
OverigeNieuwsOnline Strategie Artikel

Roche Diagnostics & OrangeValley genomineerd voor Dutch Interactive Awards 2022

  We feliciteren het team van Roche Diagnostics en OrangeValley met de nominatie voor de Dutch Interactive Awards in de categorie ‘Digitale Transformatie’. Een indrukwekkende case over de transitie ‘van pallet naar zelftest’ met een prachtig eindresultaat. Over een paar weken zal de vakjury zich beraden over de genomineerden. De uitslag wordt bekend gemaakt op 2...
Lees meer
Semrush x orangevalley
Overige Artikel

Succes in SEO A/B testen OrangeValley krijgt internationaal vervolg met SplitSignal van Semrush

  Semrush en OrangeValley hebben een partnership getekend om de wereldwijde implementatie van SplitSignal, de SEO A/B oplossing van Semrush, te versnellen. De SEO A/B tests zullen bovendien worden geanalyseerd en gepubliceerd zodat deze kennis voor de geïnteresseerde organisaties ter beschikking komt. In 2021 werd OrangeValley al genomineerd voor de European en Global Search Awards...
Lees meer
Google Cookies
NieuwsAdvertisingOverige Artikel

Google koopt tijd voor de Cookieless future

  De techgigant Google komt terug op hun eerdere aankondiging de third party cookies te laten vervallen in hun Chrome browser technologie. Waar ze begin 2020 al aan hebben gegeven te streven naar een realisatie binnen dit jaar, is de termijn nu naar 2023 verschoven. Google wijkt hierin af van de andere grote spelers als...
Lees meer