Website foto 11 – 2019
OrangeValley wave

Overige

Semrush x orangevalley

Succes in SEO A/B testen OrangeValley krijgt internationaal vervolg met SplitSignal van Semrush

  Semrush en OrangeValley hebben een partnership getekend om de wereldwijde implementatie van SplitSignal, de SEO A/B oplossing van Semrush, te versnellen. De SEO A/B tests zullen bovendien worden geanalyseerd en gepubliceerd zodat deze kennis voor de geïnteresseerde organisaties ter beschikking komt. In 2021 werd OrangeValley al genomineerd voor de European en Global Search Awards...
Lees meer
Google Cookies

Google koopt tijd voor de Cookieless future

  De techgigant Google komt terug op hun eerdere aankondiging de third party cookies te laten vervallen in hun Chrome browser technologie. Waar ze begin 2020 al aan hebben gegeven te streven naar een realisatie binnen dit jaar, is de termijn nu naar 2023 verschoven. Google wijkt hierin af van de andere grote spelers als...
Lees meer
Google Analytics 4

Waarom is het slim om nu te starten met Google Analytics 4?

Na lang wachten is het eindelijk zo ver, in oktober 2020 is Google Analytics 4 (GA4) gelanceerd. GA4 is de veelbelovende opvolger van Google Analytics Universal (GAU) en zoals het er nu uitziet onmisbaar in de toekomst. Deze nieuwe versie van Google Analytics brengt heel wat veranderingen met zich mee, wacht daarom niet te lang…
Lees meer
Facebook

Onze ervaring met Facebook Attribution bij Greenpeace

De belofte die Facebook doet met hun attribution tool is dat het een eerlijker en meer compleet beeld geeft van resultaten uit digital advertising dan bijvoorbeeld Google Analytics. Wij hebben dit getest bij onze klant Greenpeace. Onderaan de streep liet de analyse vanuit Facebook Attribution geen nieuwe inzichten zien. Wél gaf het een zeer waardevolle…
Lees meer