Website foto 11 – 2019

Overige

Schermafbeelding 2022-06-03 om 13.26.09
Overige Artikel

Roche Diagnostics en OrangeValley winnen zilveren DIA Award

  Roche Diagnostics en OrangeValley winnen een zilveren Dutch Interactive Award in de categorie Digitale Transformatie. Van de tientallen inschrijvingen werden slechts vijf cases genomineerd door een vakjury. Gister werden op de Dutch Interactive Award Show in de Beurs van Berlage de winnaars bekend gemaakt. De Dutch Interactive Awards is een initiatief van Emerce voor...
Lees meer
Roche genomineerd x OrangeValley (1) kopie
NieuwsOnline StrategieOverige Artikel

Roche Diagnostics & OrangeValley genomineerd voor Dutch Interactive Awards 2022

  We feliciteren het team van Roche Diagnostics en OrangeValley met de nominatie voor de Dutch Interactive Awards in de categorie ‘Digitale Transformatie’. Een indrukwekkende case over de transitie ‘van pallet naar zelftest’ met een prachtig eindresultaat. Over een paar weken zal de vakjury zich beraden over de genomineerden. De uitslag wordt bekend gemaakt op 2...
Lees meer
Semrush x orangevalley
Overige Artikel

Succes in SEO A/B testen OrangeValley krijgt internationaal vervolg met SplitSignal van Semrush

  Semrush en OrangeValley hebben een partnership getekend om de wereldwijde implementatie van SplitSignal, de SEO A/B oplossing van Semrush, te versnellen. De SEO A/B tests zullen bovendien worden geanalyseerd en gepubliceerd zodat deze kennis voor de geïnteresseerde organisaties ter beschikking komt. In 2021 werd OrangeValley al genomineerd voor de European en Global Search Awards...
Lees meer
Google Cookies
AdvertisingNieuwsOverige Artikel

Google koopt tijd voor de Cookieless future

  De techgigant Google komt terug op hun eerdere aankondiging de third party cookies te laten vervallen in hun Chrome browser technologie. Waar ze begin 2020 al aan hebben gegeven te streven naar een realisatie binnen dit jaar, is de termijn nu naar 2023 verschoven. Google wijkt hierin af van de andere grote spelers als...
Lees meer
Google Analytics 4
Google AnalyticsOverige Artikel

Waarom is het slim om nu te starten met Google Analytics 4?

Na lang wachten is het eindelijk zo ver, in oktober 2020 is Google Analytics 4 (GA4) gelanceerd. GA4 is de veelbelovende opvolger van Google Analytics Universal (GAU) en zoals het er nu uitziet onmisbaar in de toekomst. Deze nieuwe versie van Google Analytics brengt heel wat veranderingen met zich mee, wacht daarom niet te lang…
Lees meer
Facebook
AdvertisingOverige Artikel

Onze ervaring met Facebook Attribution bij Greenpeace

De belofte die Facebook doet met hun attribution tool is dat het een eerlijker en meer compleet beeld geeft van resultaten uit digital advertising dan bijvoorbeeld Google Analytics. Wij hebben dit getest bij onze klant Greenpeace. Onderaan de streep liet de analyse vanuit Facebook Attribution geen nieuwe inzichten zien. Wél gaf het een zeer waardevolle…
Lees meer