In de huidige markt is het bijzonder lastig om uw doelgroep effectief te bereiken. De aandachtsboog van de meeste mensen is uitermate kort. Tijdens het Paid Advertising event bij Google gaan specialisten van OrangeValley en Google kijken naar het bereiken van uw doelgroep en optimaliseren van het contact met uw audiences.

Video’s worden kort en zonder geluid bekeken, advertenties worden nauwelijks gelezen in Google en banners vallen bijna niet meer op. Hoe trek ik dan nog de aandacht van mijn doelgroep? En hoe zorg ik ervoor dat ik hen bereik met de juiste boodschap op het juist moment? Tijdens het Paid Advertising event van maandag 28 mei bij Google in Amsterdam wordt gekeken naar diverse tools en kanalen om met uw doelgroep in contact te komen én te blijven. Bekijk hieronder het volledige programma.

Opdrachtgevers nemen vrijblijvend deel aan onze kennisevents, andere geïnteresseerden komen op de reservelijst te staan en krijgen bij afmelding van een opdrachtgever een bevestigingsmail van deelname aan het event.

Aanmelden voor Paid Advertising event

Het programma voor het event is als volgt:

Programma

12.00 – Lunch bij Google
13.00 – Inleiding en programma

Ortwin Verreck: Managing Director OrangeValley

In de huidige markt is het bijzonder lastig om uw doelgroep effectief te bereiken. De aandachtsboog van de meeste mensen is uitermate kort. We zien het volgende:
• Videos worden kort en zonder geluid bekeken,
• Advertenties worden nauwelijks nog echt gelezen in Google,
• Banners vallen bijna niet meer op.

Hoe trek ik dan nog de aandacht van mijn doelgroep? En hoe zorg ik er voor dat ik ze bereik met de juiste boodschap op het juist moment? Ortwin geeft een inleidend antwoord op deze vragen en bespreekt het programma.

13.15On/offline audiences

Thijs Glass: SEA Consultant

In een cross device wereld waar mensen net zo makkelijk van apparaat wisselen als hun aandacht verliezen, is het uitdagend om uw doelgroep op het juiste moment te bereiken. Zeker wanneer u als adverteerder ook nog eens met een offline wereld te maken hebt. Thijs vertelt meer over hoe u aan de slag kunt gaan met de handvatten die geboden worden. Het doel hiervan is om de inzichten zo compleet mogelijk te krijgen en daarmee tot een juist toegeschreven verdeling van uw marketingbudget te komen.

13.35 – DoubleClick & Audiences

Dick Nijhuis: Account Manager Media Buying Solutions Google

DoubleClick is met de jaren een steeds bekendere naam geworden in marketing wereld die meer een meer geautomatiseerd gedrag vertoond. Dick laat zien wat er mogelijk is met deze tooling maar vooral ook op wat voor manier DoubleClick kan bijdragen om jouw targets te behalen.

13.55 – Display case met toepassing in audiences

Carolina Massaro: Display Consultant

Hoe brengt u de theorie in de praktijk? Waar moet u op letten als u de juiste doelgroep wilt bereiken in een programmatic speelveld? En hoe boekt u succes in een discipline die met name upper funnel gefocust is? Carolina deelt hoe zij gebruik maakt van geavanceerde doelgroep-targeting in haar dagelijkse werkzaamheden. Aan de hand van concrete voorbeelden deelt ze haar kennis op het gebied van programmatic marketing.

14.10 – Pauze

14.45 – YouTube & Audiences

Frank van der Knaap: Agency Business Development Manager Google 

YouTube is een van de grootste zoekmachines die er te vinden is. Het bereik is hierdoor dan ook enorm. Zeker wanneer u dit platform als adverteerder kan gebruiken om heel gericht de conversatie aan te gaan met uw doelgroep. Frank vertelt meer over de mogelijkheden en inzichten die Google geeft over uw doelgroep om nog gerichter uw boodschap over te kunnen brengen.

15.05 – Audiences en Automation

Friso Berkelmans: SEA Consultant

Ook in de wereld van search is automatisering steeds meer gemeengoed. Met de komst van biedstrategieën ontstaat dan ook de ruimte om je meer bezig te houden met optimale targeting. Friso vertelt meer over hoe u aan de slag kunt met deze targeting. Daarbij deelt hij bovendien welke verrassende inzichten geautomatiseerde targeting op kan leveren in de vorm van een klantcase.

15.25 – Discussie & Borrel

Ortwin vat het programma van de dag samen en staat nogmaals stil bij de drie pijlers en de overige hoogtepunten van de verschillende presentaties. Er is een mogelijkheid voor u om vragen te stellen, evenals tijdens de borrel wanneer de sprekers bij u langslopen.

Locatie – Google

Locatie Event:
Google Amsterdam
Claude Debussylaan 34
1082 MD Amsterdam
Route via Google Maps