15:15 Opening – Ortwin Verreck (Managing Director, OrangeValley)
Ortwin Verreck, managing director, opent ons klantevent en gaat in op het thema ‘grensverlegend in online marketing’.  OrtwinV

 

15:30 Online Marketing trends en ontwikkelingen – Eduard Blacquière (Principal Consultant, OrangeValley)
Eduard Blacquière, principal consultant, vertaalt de visie van OrangeValley naar actuele en relevante trends in online marketing. Met het groeiende aantal touch points worden customer journeys steeds complexer. Inzicht hierin en het sturen op attributiewaarde is noodzakelijk om de komende jaren succesvol (online) marketing te bedrijven.  EduardB

 

15:55 Klantcase: het mobile succes van Hunkemöller – Bert Middendorp (Manager eCommerce, Hunkemöller)
Bert Middendorp, manager e-commerce bij Hunkemöller, gaat in op het mobile succes van het bedrijf. De retailer van het jaar realiseert een omnichannel presence in het hart van de doelgroep: de ‘shero’. Mobiel speelt hierin een cruciale rol. Bert vertelt hoe Hunkemöller 1 miljoen app downloads haalde en hoe de conversie voor mobiel klanten vergroot is. Bert

 

16:15 Display track – Slimme & transparantie media-inkoop – Anouk Sintniklaas
 AnoukS

 

16:25 SEA track – Bereik je doelgroep, steeds meer geautomatiseerd – Michiel Mintjes

 

16:35 SEO track – 4 SEO trends met impact – Sander Heilbron (Senior SEO Consultant, OrangeValley)

 

 

16:45 Innovatie & digital marketing trends 2016 – Daan Suijlen (Agency Development Manager, Google)
Welke digital marketing trends zijn er zichtbaar in de markt en welke oplossingen worden in 2016 belangrijker. In deze presentatie wordt stilgestaan bij de verandering van het gedrag van de doelgroep, waar u zich als bedrijf mee bezig moet houden en wat Google ziet als de grootste opportunities binnen digital marketing.

 

17:00u PAUZE

 

17:15 Web Analytics track – Alle touch points eerlijk beoordelen – Jesper Uittenbogaard

 

17:25 Data driven attributie met Adometry – Gert-Jan Lagas (Manager Adometry Benelux & Nordics, Google)
In deze presentatie gaat Gert-Jan in op twee onderdelen: Data Driven Attributie en TV Attributie. Waar er nu nog vaak gebruik wordt gemaakt van ‘simple rules based’ attributie biedt het door Google overgenomen Adometry de mogelijkheid om dit meer ‘advanced’ te beoordelen door middel van Data Driven Attributie. Tevens zal er kort worden ingegaan op TV attributie: hoe kun je de waarde van TV toekennen aan je online activiteiten?

 

17:40 Klantcase: Het conversie succes bij De Jong Intra Vakanties – Marvin Soekra (E-commerce specialist, de Jong Intra Vakanties)
Marvin Soekra vertelt hoe De Jong Intra Vakanties succes heeft geboekt met conversie optimalisatie. Hij gaat met name in op learnings op organisatieniveau. Welke rollen zijn er nodig? Welke werkvorm kies je? Hoe bepaal je welke testen je gaat doen? En hoe borg je de kennis en learnings?

 

18:00 Innovatiekracht binnen Google – Gregory Torfs (Head of Agency Northern Europe, Google)
Innovatie wordt steeds belangrijker in een snel veranderende wereld. Hoe zorgt een organisaties ervoor dat zij snel kunnen inspelen op de veranderingen in de markt en hoe belangrijk is het innovatievermogen van organisaties. In deze presentatie behandelt Gregory hoe vanuit Google continu gewerkt wordt aan het vergroten van het innovatievermogen en deelt de lessons learned.

 

18:15 Lancering van … – Dylan Mouthaan (Senior Online marketing consultant, OrangeValley)
…de inhoud blijft nog even een verrassing…!