2016 lijkt het jaar van de data-driven marketing te zijn. Het gebruik van data om inzicht te krijgen in doelgroepen en de customer journey, professionaliseert. Data is cruciaal voor de groei van organisaties, en de budgetten om de juiste data te verkrijgen en te analyseren, blijven groeien.

Ga direct naar het onderzoek.

Wil je jouw inzet van data in marketing en advertising benchmarken tegen de rest van de wereld? Inzicht krijgen in hoe jouw budgetten zich verhouden tot die van organisaties wereldwijd? En meer te weten komen over de ontwikkeling van data-driven marketing en advertising op alle continenten? Doe dan mee aan het jaarlijkse onderzoek van de internationale koepelorganisatie GDMA (Global Alliance for Data Driven Marketing Associations).

Doel van het onderzoek is inzicht krijgen in hoe organisaties wereldwijd data gebruiken om marketing en advertising zo gericht mogelijk in te zetten. Deze kennis wordt vervolgens met de gehele branch gedeeld. Iedereen profiteert dus van het onderzoek; je kan je eigen inspanningen benchmarken en nieuwe groeistrategieën ontwikkelen aan de hand van de resultaten.

Ook meedoen aan dit onderzoek? Vul dan de enquête in via de site van DDMA.