Op 31 december publiceerde Emerce de top 10 populairste verhalen op Emerce.nl in 2012. In de top 10 staan 3 artikelen van OrangeValley. Het is de ambitie van OrangeValley om ook in 2013 weer diverse toonaangevende artikelen over ons vakgebied te schrijven.

Positie 3 in de top 10. KPI’s voor de succesvolle SEO-specialist (21 procent)

Dit artikel gaat in op de KPI’s die relevant zijn voor de SEO-specialist om gericht het succes van zijn activiteiten te meten, bij te sturen en te rapporteren. Twee vragen staan hierin centraal. Hoe maken we een succesvolle SEO-strategie meetbaar? En welke KPI’s spelen daarbij een belangrijke rol?

Positie 4 in de top 10. Laat verhuizing/verbouwing van je website de SEO niet verpulveren! (21 procent)

Een nieuw design, uitbreidingen of nieuwe functionaliteit. Er zijn verschillende redenen zijn om je website te verhuizen of verbouwen. Hoe mooi die update optisch ook uitpakt, hij kan rampzalige gevolgen hebben voor de zichtbaarheid in de zoekresultaten. Het verkeer naar de website kan zomaar imploderen.

Positie 6 in de top 10. KPI’s voor meer inzicht in SEO (20 procent)

Hoe hou je als online marketing manager in de gaten of de opbrengsten van SEO opwegen tegen de investeringen? Vier betrouwbare KPI’s geven, door ze in combinatie te gebruiken, een verfijnder inzicht in het resultaat van je SEO-inspanningen.

We zijn trots op de auteurs, onze SEO consultants Corné en Martin!

Bekijk de volledige top 10 op Emerce.nl