Op woensdag 29 maart organiseert OrangeValley in samenwerking met Google het Omnichannel Digital Marketing Strategy sessie. Deze sessie staat in het teken van alle actuele ontwikkelingen rondom het effectief opzetten van een Omnichannel Strategie.

Wegens de enorme belangstelling wordt de sessie zowel s’ochtends als s’middags gehouden. Beide sessies kennen hetzelfde inhoudelijke programma. In tegenstelling tot eerdere berichtgeving zullen beide sessies op het kantoor van OrangeValley worden gehouden. We beschikken daarmee over een grotere ruimte. Ondanks deze grotere ruimte wordt er ook gewerkt met een wachtlijst.

Let op: aanmelden voor beide sessies is niet meer mogelijk.

Inspirerend programma – “Omnichannel Digital Marketing Strategy”

De specialisten van Google, Doubleclick en OrangeValley gaan tijdens de sessies in op het effectief bereiken van uw doelgroep via verschillende kanalen. De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Welke markttrends en ontwikkelingen zien we rond Omnichannel strategie? Hoe hangt dit samen met de niveaus van volwassenheid zoals wij deze zien in ons Maturity Model?;
  • Welke uitdagingen zijn er in een succesvolle Omnichannel strategie? Hoe hangt dit samen met de verschillende fases in de Customer Journey?;
  • Welke vier basistactieken zijn er bij het realiseren van een Omnichannelstrategie en hoe pas je deze succesvol toe?
  • Hoe kunnen we AdWords in de Omnichannel strategie vormgeven over verschillende devices in de verschillende fases van de Customer Journey?
  • Welke additionele mogelijkheden biedt DoubleClick om de juiste doelgroep op het juiste moment via het juiste kanaal te bereiken?;
  • Welke KPI’s en attributiemodellen werken het best om een goede rapportage en monitoring op te zetten?

Programma

09.30 / 14.00 Inloop met koffie en thee
  10.00 / 14.30 Ortwin Verreck (OrangeValley) 
Ortwin Verreck, Managing Director bij OrangeValley, opent de dag en gaat in op het thema Omnichannel Digital Marketing Strategie. Waarom wordt Omnichannel Strategie steeds belangrijker? Wat kenmerkt een succesvolle Omnichannel strategie? Tevens wordt er een korte toelichting op het programma gegeven.
10.15 / 14.45 Trends in Omnichannel Marketing – Dennis van der Biezen (OrangeValley)
Dennis van der Biezen, Principal Consultant bij OrangeValley, gaat in op de belangrijkste trends in Omnichannel Marketing. Dennis behandelt de internationale trends op dit gebied én de verschillende niveaus van volwassenheid met de daarbij behorende uitdagingen.
10.30 / 15.00 Four tactics in executing a Omnichannel Strategy – Claudia Teijgeler (Google)
Claudia Teijgeler – Expert bij Google, behandelt vier tactieken om een Omnichannel strategie vorm te geven binnen een organisatie. Er zijn echter weinig organisaties die het lukt om data, technologie en afdelingen te integreren om omnichannel marketing tot een succes te maken. Bij de organisaties waar het wel lukt zijn vier tactieken te onderkennen. Claudia gaat gedurende haar presentatie in op deze vier tactieken.
10.50 / 15.20 Omnichannel technieken en SEA Strategy – Michiel Mintjes (OrangeValley)
Michiel  Mintjes – Senior Consultant OrangeValley legt aan de hand van een AdWords Campagne voor meerdere devices uit hoe een OmniChannel strategie kan worden toegepast. Hij laat zien hoe de strategie verder kan worden doorontwikkeld met feedmanagement, Gmail sponsored promotion en laat zo zien hoe een Omnichannel strategie concreet wordt vormgegeven.
11.10 / 15.40 PAUZE
11.25 / 15.55 DoubleClick in een Omnichannel Strategy –

Jan-Alle ter Veld (DoubleClick)
Jan-Alle Ter Veld,  Business Manager Media Buying Solutions at DoubleClick legt uit waarom DoubleClick als technology een must have is als het gaat om het voeren van een Omnichannel strategie. Naast een compleet overzicht over verschillende marketing kanalen, stelt DoubleClick een organisatie ook in staat om op rendement te sturen aan de hand van de samenwerking van de verschillende marketing kanalen.

11.45 / 16.15 Omnichannel Rapportage & Attributie – Jesper Uittenbogaard (OrangeValley)
Jesper Uittenbogaard – Senior Consultant  bij OrangeValley laat zien hoe met de juiste KPI’s een omnichannelstrategie kan worden geoptimaliseerd. Hoe kan met een juist KPI model en rapportagestructuur inzicht worden verkregen in de juiste werking van de Omnichannel strategie. Jesper behandelt het KPI framework en geeft aan hoe men kan bijsturen.
12.00 / 16.30 Discussie & Borrel 
Gelegenheid voor vragen en discussie over het event. Wat zijn de belangrijkste take outs van vandaag? Na afloop is er een goed verzorgde borrel.

Let op: Wegens enorme belangstelling wordt dit evenement twee keer georganiseerd en is de locatie gewijzigd naar het kantoor van OrangeValley.

Locatie – Kantoor OrangeValley

Vanwege de overweldigende interesse in deelname aan dit evenement hebben we besloten voor deze twee sessies uit te wijken naar het kantoor van OrangeValley te Breukelen: op deze manier even we onze relaties de kans om deel te nemen aan een van beide sessies.

Locatie Event:
OrangeValley
De Corridor 27
3521 ZA Breukelen
Route via Google Maps