“Digitale marketing campagnes creëren, beheren en optimaliseren in één omgeving”

Google marketing platform bied je geavanceerde mogelijkheden op het gebied van online advertising en vervult een zeer belangrijke rol voor al jouw zoekmachine advertentie activiteiten.

Wat is Google marketing platform?

Google Marketing platform (GMP) is een advertentie-technologie platform voorheen bekend als DoubleClick. De aangeboden Ad-technology van GMP stelt ons in staat om binnen één omgeving digitale marketing campagnes te creëren, beheren en vergaand te optimaliseren. GMP stelt vanuit één centrale omgeving een complete verzameling hulpmiddelen beschikbaar voor alle activiteiten die relevant zijn voor je online advertising.

De implementatie van Google marketing platform door OrangeValley

Dankzij de Campaign Manager worden alle digitale marketingcampagnes op één plek beheerd. Denk hierbij aan de belangrijke taken van online advertentiebeheer zoals je mediaplanning, trafficking, targeting (doelgroepgericht adverteren), de optimalisatie van campagnes, conversie attributie en het genereren van rapportages. Wij implementeren het GMP Campaign manager voor je en richten deze in op een manier die past bij jouw organisatie.

Bidmanagement en zoekmachine adverteren

Een belangrijk voordeel van Google marketing platform is dat al je online marketingdata op één locatie beschikbaar is. Search ads360 vormt binnen het platform het bidmanagement voor advertising in alle grote search engines. Jouw zoekmachine advertenties en campagnes op bijvoorbeeld AdWords, Bing en Yahoo worden vanuit een centraal web platform beheerd. Met Search ads 360 worden alle search activiteiten beheersbaar en inzichtelijk om je online marketing strategie te optimaliseren. Het live zetten en beheren van omvangrijke en complexe google ads campagnes is dankzij Search ads 360 eveneens sneller en eenvoudiger.

Om te werken met Google marketing platform implementeren wij eenmalig je stack. De implementatie bestaat dan ook uit het strategisch inrichten van Search ads 360, Campaign Manager, het opzetten van de floodlight structuur en implementatie in Google Tag Manager (GTM). Wanneer je Google marketing platform gebruikt ontstaan er eveneens mogelijkheden voor de integratie met Display & Video 360 en Google Analytics 360.

Wij richten Google marketing platform op een zodanige manier in dat je de gehele online marketing en advertising workflow versnelt en je de geavanceerde rapportage mogelijkheden optimaal benut.

De Zoekmachine Adverteren (SEA) diensten van OrangeValley

Artikelen van OrangeValley over zoekmachine adverteren: