“Efficiënter campagnes beheren, cross engine campagne management, bidmanagement voor maximale ROI en een snellere time-to-market zijn enkele voordelen waar je over kan beschikken met “SearchAds360”.

Geautomatiseerd campagne-management, met DoubleClick, haalt het maximale uit jouw campagnes. Dat is dan ook de reden dat steeds meer organisaties overstappen op het gebruik van Google Marketing Platform (GMP). OrangeValley implementeert sinds 2014 GMP bij onze opdrachtgevers en wij zien het gebruik enorm stijgen. Inmiddels hebben wij bij een groeiend aantal opdrachtgevers veel ervaring opgedaan. Mede hierdoor zijn wij al geruime tijd benoemd als GMP Certified Marketing Partner.

SearchAds 360:

Één van de onderdelen van het totale GMP pakket is SearchAds360 (ook bekend als SA360). SearchAds360 biedt de mogelijkheid om adverteren op verschillende zoekmachines, zoals GoogleAds, Bing en Yahoo met één platform te managen. Hierdoor kunnen adverteerders veel tijd besparen. Dit gebeurt aan de hand van advanced automatic bidmanagement. Hieronder enkele voordelen van SearchAds360:

  • Grote en complexe Google Ads en Bing campagnes kunnen sneller live staan en zijn grootschalig te beheren zijn.
  • Versnellen van de workflow door Automated Bidding, Scheduling, Automated Ads, etc.
  • Uitgebreide en snelle reporting m.b.v. Realtime Dashboards, Scheduled Reporting en Forecasting).
  • Krijg snel en meer inzichten in jouw doelgroep.
  • Eenvoudig te implementeren: GMP Implementatie bij OrangeValley.

Wil je naast de hierboven genoemde punten meer weten over de mogelijkheden van GMP? Op de onderstaande pagina’s staan wij uitgebreid stil bij de wijze waarop wij DoubleClick optimaal inzetten.

Direct beginnen met SearchAds 360 en gebruik maken van alle voordelen? Dat kan. Neem vrijblijvend contact met ons op.

Meer weten over onze manier van Zoekmachine Adverteren (SEA)? Download dan onze uitgebreide SEA whitepaper of bezoek onderstaande pagina over Zoekmachine Adverteren.