“Breng uw merk extra onder de aandacht in Gmail voor uw cross- en up-sell doelen”

Met behulp van Gmail Advertenties, ook wel bekend als de Gmail Sponsored Promotions (GSP) bereikt u uw doelgroep via de Gmail inbox zonder een nieuwsbrief of e-mail te versturen.

Wat zijn Gmail Sponsored Promotions?

Gmail Advertenties zijn advertenties in Gmail die getoond worden aan gerichte doelgroepen op verschillende plekken in de mailbox van Gmail. Deze manier van adverteren is zeer geschikt om een merk extra onder de aandacht te brengen en effectief voor het vervullen van cross- en up-sell doelen.

GPP

Voorbeeld van een Gmail Advertentie die getoond wordt boven de mails van uw doelgroep

Onze aanpak voor de implementatie van Gmail Advertenties

Doordat wij de campagnes voor u richten op specifieke doelgroepen met een pakkende call-to-action zijn Google Sponsored Promotions zeer effectief. Gmail advertentie-campagnes worden bijvoorbeeld gericht op bestaande klanten of een doelgroep die aan specifieke kenmerken voldoet.

Het succes van een goede Gmail advertentie-campagne is onder andere afhankelijk van het vooraf hanteren van duidelijke doelstellingen, het verwijzen naar een interactieve en doordachte landingspagina en het communiceren van één actie per campagne. Een ander belangrijk element die het succes van een Gmail advertentie-campagne beïnvloedt is het vormgeven en tonen van een landingspagina die aansluit op de specifieke fase waarin de doelgroep zich bevindt binnen de customer journey. Deze succesfactoren nemen wij allemaal mee in het opzetten en bij de uitvoer van uw Gmail advertentie-campagnes.

Diensten voor Zoekmachine Adverteren (SEA) van OrangeValley

Artikelen van OrangeValley over zoekmachine adverteren: