“Uw doelgroep bereiken met uw eigen productaanbod”

Wat is Google Shopping?

Google Shopping is een dynamische mogelijkheid om uw productassortiment direct in de zoekresultaten pagina van Google te plaatsen. Google maakt hiervoor gebruik van de belangrijkste productkenmerken die worden ingediend in een productfeed.
Omdat Google de advertenties plaats op basis van de belangrijkste productinformatie, zijn de vertoningen erg relevant en up-to-date.

google-shopping

Op de zoekresultaten pagina van Google hebben deze productadvertenties de afgelopen, een steeds prominentere plaats gekregen. Google Shopping is kortom een eenvoudige manier om het aantal bezoekers binnen uw aanbod te laten toenemen.

Lees ook een actuele case over de inzet van Google Shopping

Wat kunt u bereiken met Google Shopping?

  • Verhogen van de zichtbaarheid binnen uw doelgroep
  • Genereren van sales via uw webshop

Grote voordelen van Google Shopping

  • Direct inzetbaar met uw eigen productaanbod
  • ROI direct zichtbaar
  • Relevant aanbod op ieder device
  • Altijd up-to-date

Werkt goed samen met

Adverteren in de zoekmachines van Google en Bing.
Krijg inzicht in het gedrag van uw bezoekers met Web Analyse.
Meer succesvolle bezoekers door Conversie Optimalisatie.
Datafeed Manager is een management platform waarmee uw Feed kan worden geoptimaliseerd en verrijkt.