“In korte tijd inzicht in de optimalisatie kansen voor jouw zoekmachine advertentie activiteiten”

Wat is de SEA Scan?

Meer rendement uit bestaande zoekmachine advertenties halen begint bij de optimalisatie van jouw huidige SEA campagne organisatie en de huidige implementatie. Met de SEA Scan analyseren wij je Google Ads account op meer dan 140 factoren om vervolgens aan te geven hoe je de campagnes verbeterd binnen de gehele customer journey. Onze specialisten analyseren je Google Ads account op verschillende onderdelen.

Zoekmachine adverteren binnen de Customer Journey schematisch weergegeven

Verbeterpunten voor zoekmachine adverteren in één oogopslag

Wij starten met een analyse van je account en brengen in kaart waar laagdrempelige en grote optimalisatie kansen liggen. Op basis van de analyse bieden wij je een overzicht van waar je account geoptimaliseerd kan worden en voorzien wij je van actiepunten om je account beter in te richten. Wij nemen bijvoorbeeld de campagnestructuur onder de loep, de advertentieplanning en biedstrategieën.

Van het instellen van scripts, alerts tot en met de facturatie, wij zorgen ervoor dat de basis op orde is van je account om goed te adverteren in zoekmachines. Met onze SEA Scan gaan wij in op de optimalisatie kansen van de boodschap van je advertenties voor het tot stand brengen van een betere online dialoog op het juiste moment met gerichte doelgroepen. Ook de mate waarin je techniek binnen je Google Ads account goed benut wordt beoordeeld, zoals het gebruik van Dynamic Search Ads (DSA), Retargeting Lists Search (RLSA) en meer.

Het resultaat van de SEA Scan en de concrete adviezen die hieruit voortvloeien van onze specialisten worden bij je gepresenteerd op locatie. De bevindingen geven wij weer in een overzichtelijk spindiagram. Zo zie je in één oogopslag waar de kansen liggen ter optimalisatie van het Google Ads account.

Zoekmachine Adverteren (SEA) Scan OrangeValley

De Zoekmachine Adverteren (SEA) diensten van OrangeValley

Blogs over zoekmachine adverteren: