U wilt online gaan adverteren, maar beschikt nog niet over de nodige kennis en expertise? Google AdWords is het kanaal om de juiste bezoeker naar uw website te krijgen, en voor het gebruiken van deze tool is uiteraard kennis een vereiste.

Met 3 trainingen (basis, Advanced en Display) leert u alle  mogelijkheden kennen van Google AdWords. Met de kennis die u opdoet kunt u toewerken naar marketing campagnes van hoge kwaliteit om uw online rendement te verbeteren.

Daarnaast kunt u, wanneer u de trainingen heeft voltooid, na 2 uur zelfstudie opgaan voor de AdWords-examens. Elk onderdeel (basis, Search Advanced en Display Advanced) heeft een eigen examen. Al u deze examens succesvol heeft afgelegd krijgt u een certificering, met deze certificering toont u aan dat u kennis heeft van adverteren bij Google.

Google AdWords Basis Training

Met de basis Training kunt u kennis maken met de mogelijkheden van Google AdWords. In deze komen de volgende onderwerpen van AdWords aan bod:

  • De zoekmachine van Google
  • Bedrijfsdoelstellingen & KPI’s
  • Beheren van een account
  • Zoekwoorden vinden en instellen
  • Advertentie-indelingen
  • Targeting (de juiste klant benaderen)
  • Bestemmingspagina’s
  • Prestaties meten & optimaliseren
  • Winst vergroten

De basis training duurt één werkdag, zodat u genoeg tijd heeft om de benodigde kennis op te doen en vragen te stellen aan onze docenten (Danny Goudriaan).
De training is mogelijk op de volgende wijze:

Klassikaal: € 395,- p.p.
Eén op één: € 750,- p.p.
Op locatie bij uw organisatie: € 1.200,- per sessie (max 8 personen)

Planning

Data voor klassikale trainingen kunt u terugvinden in het opleidingsoverzicht. Één op één training of training op locatie is in overleg. Deze training maakt ook onderdeel uit van de leergang online marketing.