U wilt online gaan adverteren, maar beschikt nog niet over de nodige kennis en expertise? Google AdWords is het kanaal om de juiste bezoeker naar uw website te krijgen, en voor het gebruiken van deze tool is uiteraard kennis een vereiste.

Met 3 trainingen (Basiss, Advanced en Display Advanced) leert u alle  mogelijkheden kennen van Google AdWords. Met de kennis die u opdoet kunt u toewerken naar marketing campagnes van hoge kwaliteit om uw online rendement te verbeteren.

Daarnaast kunt u, wanneer u de trainingen heeft voltooid, na 2 uur zelfstudie opgaan voor de AdWords-examens. Elk onderdeel (Basic, Search Advanced en Display Advanced) heeft een eigen examen. Al u deze examens succesvol heeft afgelegd krijgt u een certificering, met deze certificering toont u aan dat u kennis heeft van adverteren bij Google.

Google Display Advertising Training

Naast het adverteren op het zoeknetwerk van Google kunt u ook gebruik maken van het Display Netwerk. Op het Display Netwerk van Google kunt adverteren op sites van derden met zowel Beeld, Tekst, Video en Rich Media Advertenties.

Met de Google AdWords Display Advanced Training leert u over de mogelijkheden van het Google Display Netwerk. Daarnaast wordt ook uitgebreid de mogelijkheid van adverteren via YouTube behandeld.

In de training komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Het Google Display Netwerk
  • Bepalen van Strategie (Awareness of Direct Response)
  • Campagnes plannen
  • Advertentie-indelingen
  • Targeting (de juiste klant benaderen)
  • Remarketing
  • Prestaties meten en optimaliseren
  • Adverteren op YouTube
  • Adverteren op mobiele apparaten

Ook de Display Advanced training duurt een hele dag. Hierin worden alle onderdelen zorgvuldig behandelt en kunt u vragen stellen aan onze docenten (Danny Goudriaan). De training is mogelijk op de volgende wijze:

Klassikaal: € 395 p.p.
Eén op één: € 750,- p.p.
Op locatie bij uw organisatie: € 1.200,- per sessie

Planning

Data voor klassikale trainingen kunt u terugvinden in het opleidingsoverzicht. Één op één training of training op locatie is in overleg. Deze training maakt ook onderdeel uit van de leergang online marketing.