24 November 2011 vond het jaarlijkse Online Marketing Update Event 2012 in de Kas in Amsterdam plaats. Tijdens deze middag deelt
OrangeValley met een aantal boeiende sprekers de blik op het aankomende jaar en delen wij onze visie op 2012 met onze opdrachtgevers.

Hieronder vind u de video opname van het event:

Online Klantdialoog – Klaas Kroezen
Inbound Marketing – Mladen Sancanin
Social Media Strategie – Sjef Kerkhofs
Organisatie Online Marketing – Victor Kuppers
Online Marketing Maturity Model – Eduard Blacquière
Conversie optimalisatie – Mesut Karaman
Conversie attributie – Corné Hoogendoorn


Online Klantdialoog – Klaas Kroezen


directeur onderzoeksbureau WUA

Klaas Kroezen Directeur WUA gaat in op het consumentengedrag online. De ervaring van een groot aantal panelonderzoeken worden vertaald naar inzichten om het gedrag van de consument online te doorgronden en een succesvolle online dialoog te bewerkstelligen.


Ontvang de presentaties in uw e-mail | Terug naar boven


Inbound Marketing – Mladen Sancanin


Afdelingshoofd Klantwaardesturing SNS Bank

Mladen Sancanin – Afdelingshoofd Klantwaardesturing SNS Bank gaat in op de wijze waarop het online klantcontact is veranderd met de inbound marketing strategie van SNS en de wijze waarop beter ingespeeld kan worden op de klantbehoeften. Op het juiste moment en in de juiste context communiceren met de klant levert een 30 maal hogere attentiewaarde.


Ontvang de presentaties in uw e-mail | Terug naar boven


Social Media Strategie – Sjef Kerkhofs


auteur van het boek Social Media Strategies

Sjef Kerkhofs – Social Marketing manager Pondres gaat in op de wijze waarop de social media kan worden ingezet in de online marketing mix. Hij behandelt een aanpak om marketingstrategie te vertalen naar een doelgroeponderzoek,en kanaalkeuze en hoe de social media verankerd kan worden binnen de organisatie.


Ontvang de presentaties in uw e-mail | Download de whitepaper | Terug naar boven


Organisatie Online Marketing – Victor Kuppers


Online marketeer Zelf.nl

Victor Kuppers – Teamleider Marketing Proteq gaat in op de wijze waarop de online marketing is georganiseerd. Hoe in een complex landschap samen met externe online marketing partners een succesvolle samenwerking is vormgegeven.


Ontvang de presentaties in uw e-mail | Terug naar boven


Online Marketing Maturity Model – Eduard Blacquière


Consultant OrangeValley

Eduard Blacquière senior consultant bij OrangeValley gaat in op het inspelen op online marketing trends. Hoe met het maturity model van OrangeValley elke organisatie kan bepalen welke trend op welk moment relevant is. Per maturity level behandelt hij een aantal trends voor 2012.


Ontvang de presentaties in uw e-mail | Terug naar boven


Conversie optimalisatie – Mesut Karaman


Consultant OrangeValley

Mesut Karaman Consultant bij OrangeValley behandelt diverse cases en methodes op de conversie van een website te optimaliseren. Per niveau in het maturity model behandeld Mesut een paar factoren. Hij gaat kort in op technieken om de relevantie van de dialoog te verbeteren en hoe door segmentatie de conversie kan worden verbeterd. Methodes die hij kort behandeld” Steve Krug – Don’t make me think”, “Cialdini”, ” MBTI” ” Persuasion”


Ontvang de presentaties in uw e-mail | Terug naar boven


Conversie attributie – Corné Hoogendoorn


Consultant OrangeValley

Corné Hoogendoorn consultant bij OrangeValley gaat in op het belang van conversie optimalisatie voor 2012. Hoe hiermee het online marketing budget beter ingezet kan worden en welke (gratis) tools hiervoor beschikbaar zijn. Hij beschrijft verschillende modellen voor conversie attributie die afhankelijk van het volwassenheidsniveau van de organisatie ingezet kunnen worden. Daarbij maakt hij gebruik van het online maturity model van OrangeValley.


Ontvang de presentaties in uw e-mail | Terug naar boven