Volgende week donderdag, 31 mei, host Digital Director Rachel van Staalduinen van OrangeValley een bootcamp over Digital Strategy op het What’s Going on in (R)etailing event in Utrecht.

De gehele retail branche is aanwezig op 31 mei in het Media Plaza in Utrecht. Met meer dan 50 sprekers uit de sectoren Fashion, Food, Non-food, Living, DIY, Travel en Personal Care. Thema’s die centraal staan zijn onder andere Customer Experience & Engagement, Digital Marketing Strategy en Data, Omnichannel, de Customer Journey en e-Commerce.

Tijdens het What’s Going in (R)etailing event host Rachel van Staalduinen van OrangeValley een bootcamp omtrent Digital Marketing Strategy. Er wordt tijdens deze sessie van 11.00 uur onder andere gekeken naar het belang van de locatie van uw doelgroep in uw omnichannel strategie. Ook worden de voordelen die er zijn in de toepassing van locatie in bijvoorbeeld AdWords, Google posts of DoubleClick besproken. Lees hier meer.

Gratis of met korting naar het event
OrangeValley is partner van het event en relaties van OrangeValley kunnen daarom met 20% korting deelnemen. Gebruik hiervoor deze link. Het event is GRATIS toegankelijk voor retailers met management functies.