Op 8 september presenteerde OrangeValley samen met Hunkemoller de omnichannel praktijkcase “Grenzen verleggen met onmichannel e-commerce in de praktijk”.

Lingerieketen Hunkemöller groeit hard en breidt internationaal uit. Samen met OrangeValley werkt Hunkemöller aan het uitbouwen van de omnichannel strategie. Een omnichannel e-commerce aanpak staat daarbij centraal: waar de doelgroep is daar wil Hunkemöller zijn. Eduard Blacquière van OrangeValley vertelt over de innovatie in de Customer Journey en Bert Middendorp (Manager e-commerce) legt uit hoe clicks en bricks geïntegreerd worden, welke rol mobile heeft en hoe de belevingswereld van Hunkemöller persona ‘shero’ altijd centraal staat.

Eduard op E-fashion

Meer informatie over de Omnichannel praktijk

Bent u geinteresseerd in de presentatie en wilt u meer informatie over deze presentatie dan kunt u contact opnemen met OrangeValley via u vaste contactpersoon of via het contactformulier op de site van OrangeValley.