Op 8 september 2016 organiseert Emerce het jaarlijkse E-fashion Congres in Pakhuis Willem de Zwijger.

OrangeValley is gevraagd om een bijdrage te leveren op dit evenement en een Fashion Case te presenteren. Samen met Bert Middendorp (Hunkemöller) zal Eduard Blacquière (OrangeValley) een presentatie geven over het volgende onderwerp:

Hunkemöller: Grenzen verleggen met omnichannel e-commerce in de praktijk

Lingerieketen Hunkemöller groeit hard en breidt internationaal uit. Samen met OrangeValley werkt Hunkemöller aan het uitbouwen van de omnichannel strategie. Een omnichannel e-commerce aanpak staat daarbij centraal: waar de doelgroep is, daar wil Hunkemöller zijn. Eduard Blacquière van OrangeValley vertelt over de innovatie in de Customer Journey en Bert Middendorp (Manager e-commerce) legt uit hoe clicks en bricks geïntegreerd worden, welke rol mobile heeft en hoe de belevingswereld van Hunkemöller persona “shero” altijd centraal staat.

Vanuit OrangeValley hebben wij een beperkt aantal vrijkaartjes beschikbaar gekregen. De presentatie zal op een later tijdstip beschikbaar worden gesteld aan de lezers van onze nieuwsbrief.