Website foto 11 – 2019

Over ons

Wij zijn dé vooruitstrevende data-driven digital adviseur van Nederland. We werken als onafhankelijk bureau samen met onze (internationale) opdrachtgevers om keer op keer grensverleggende resultaten te halen.

OrangeValley wave

Waarom OrangeValley

  • Hoog kennisniveau
  • Loyale partner voor de lange termijn
  • 10+ jaar online marketing ervaring
  • Snelle communicatie, geen bureaucratie

Meer resultaat uit Digital Marketing!

 Dat was ons motief bij het ontstaan van OrangeValley in 2008 en dat is het nog steeds.

Vanaf het prille begin staat het optimaliseren van het rendement, het gedrag van de websitebezoeker en het verbeteren van de gebruikerservaring voor onze opdrachtgevers centraal. Altijd met een data gedreven focus.

We zijn een onafhankelijk consultancybureau met een heldere visie en aanpak, waar onze consultants continue groeien in hun vak. Met opleidingen en succesvolle “eigen initiatief projecten”, wat er voor zorgt dat we continu voorop blijven lopen in ons vakgebied.

OrangeValley hoe het begon

Hoe het begon..

Met Silicon Valley als toonbeeld van een broedplaats waar innovaties in technologie en online marketing ontstonden, tezamen met de echte Hollandse (Oranje) mentaliteit, is de naam combinatienaam OrangeValley tijdens een ¨goed glas wijn in de tuin¨ sessie in augustus 2008 geboren. Met diezelfde naam starten Ortwin Verreck en Frank Overbeek destijds hun Online Marketing bureau. Zoals gezegd, met het gedrag van de websitebezoeker op basis van data als uitgangspunt. In die tijd was dat een tamelijk vooruitstrevende trend binnen online marketing. Al snel werden naast de Webanalytics ook SEO en SEA aan de diensten van OrangeValley toegevoegd. 

Het toonaangevende Data Driven Digital Marketingbureau

OrangeValley is snel gegroeid, in de beginjaren elk jaar met meer dan 50%. We hebben dan ook hard aan de weg getimmerd, tot het formaat en de status waar we nu zijn. Een organisatie die voorop loopt in de innovatie van ons vakgebied. Dat betekent dat we dankzij de jarenlange expertise van onze consultants en onze visie op online marketing, grensverleggende resultaten voor onze opdrachtgevers behalen. kennis en kunde die continue wordt aangevuld, want bij OrangeValley werken betekent bijblijven in ons immer ontwikkelende vak. Iets wat we ook altijd hebben gedaan en mede de reden is dat veel van onze (oud)medewerkers ruimschoots hun sporen in de Digital Marketing wereld hebben verdiend. Zo zijn bijvoorbeeld onze oud collega´s: Joost de Valk (Yoast), Ton Wesseling (Online Dialogue) en Eduard Blacquière (Edwords) bekende namen in ons vakgebied en bekleden meerdere oud medewerkers inmiddels mooie posities bij grote ondernemingen.

Statistics
Goal

Klant centraal, vanaf het begin.

In onze werkwijze hebben we vanaf dag één de klant centraal gesteld. Daarbij bedoelen wij niet alleen onze opdrachtgever(want wij vinden het logisch dat die centraal staat), maar ook de klant van onze klant. Daar doen we het uiteindelijk voor en die doelgroep is cruciaal om succesvol digitale marketing te bedrijven. Of we nu met het Data & Insights-, Search Optimization-, Strategy- of Digital Advertising team onze klanten ondersteunen: Het centraal stellen van de doelgroep is het belangrijkste uitgangspunt binnen ieder discipline bij OrangeValley. En met succes, want door deze werkwijze en visie zijn we al meerdere malen onderscheiden met mooie prijzen. Daardoor durven we best te stellen dat we toonaangevend zijn.

Leer hier meer over de verschillende disciplines binnen OrangeValley: Online strategie, Contentmarketing, Zoekmachine optimalisatie, Zoekmachine adverteren, Display advertising, Web analytics, Conversie optimalisatie, Performance optimalisatie.

 

Wil jij ook meer resultaten uit Digital Marketing?