Vanaf het ontstaan van OrangeValley in 2008 stond  het gedrag van de websitebezoeker en het optimaliseren van de gebruikservaring centraal. Digital Marketing vanuit een data gedrevenaanpak. Een onafhankelijk bureau met een heldere visie, aanpak en tooling, met ruimte voor groei en eigen initiatief voor de consultants. Succesvolle “eigen initiatief projecten” van onze consultants zorgen dat we voorop lopen in ons vakgebied.

 

Leer meer over OrangeValley in onderstaande video

Dankzij de jarenlange expertise van onze consultants en onze visie op online marketing, behalen we grensverleggende resultaten voor onze opdrachtgevers

Lees hier meer over waarom OrangeValley volgens de lezers van het blad Management Team (MT) behoort tot de beste digitale dienstverleners.

In onze werkwijze stellen we altijd de klant centraal. En dan bedoelen we niet alleen onze klant (want we vinden het logisch dat die centraal staat), maar ook de klant van onze klant. Die doelgroep is cruciaal om succesvol online marketing te bedrijven. Of je nu werkt bij de discipline Web Analytics, SEO, SEA of Display Advertising: het centraal stellen van die doelgroep is het belangrijkste uitgangspunt binnen iedere discipline bij OrangeValley. En met succes, want door deze werkwijze en visie zijn we al meerdere malen onderscheiden met diverse prijzen. Daardoor durven we best te stellen dat we toonaangevend zijn.

Hoe het begon

OrangeValley hoe het begon - één van onze eerste stands

OrangeValley hoe het begon – één van onze eerste stands


De innovaties en trends in Silicon Valley op het gebied van online marketing naar Nederland brengen. Dat was het idee van Ortwin Verreck toen hij in 2008 OrangeValley startte. Vanaf het begin stond  het gedrag van de websitebezoeker en het optimaliseren van de gebruikservaring centraal. In die tijd een nogal vooruitstrevende trend binnen online marketing. Al snel werden SEO en SEA aan de diensten van OrangeValley toegevoegd en later ook Display.

We werden snel groter; elk jaar groeiden we met maar liefst 50%! Veel (oud)medewerkers van het eerste uur hebben inmiddels ruimschoots hun sporen in de online marketing wereld verdiend. Zo zijn Joost de Valk (Yoast), Ton Wesseling (Online Dialogue) en Eduard Blacquière (Edwords) veelgevraagde sprekers of gastdocenten.

Onze specialisaties: Online strategie, Zoekmachine optimalisatie, Zoekmachine adverteren, Display advertising, Web analytics, Conversie optimalisatie, Performance optimalisatie.