Kantoor OrangeValley Lucht

Hét customer- en data centric digital agency van Nederland

Wij zijn hét vooruitstrevende digital agency met succescases en prijswinnende awards in veel sectoren, al meer dan 15 jaar. Ons geheim is het verbeteren van de customer experience door de combinatie te maken van technology, marketing en de kracht van data om de customer experience te verbeteren. Een heldere aanpak over de disciplines heen.

Sterk in Marketing, Data & Techniek

  • 15+ Jaar Digital ervaring
  • 60+ Digital specialisten
  • 200+ Opdrachtgevers in vele sectoren
  • 50+ Award winning cases
  • 9.1 Score met onze Academy
  • Part of OrangeValley Group
Ortwin Verreck

Partner voor jouw digitaal resultaat

Met Silicon Valley als voorbeeld van een broedplaats van innovatie in technologie en digital marketing, ontstond in 2008 OrangeValley.

Orange staat voor de Hollandse (Oranje) ondernemers mentaliteit, Valley staat voor de broedplaats van talent en innovatie. Het motief voor het ontstaan van OrangeValley is 'meer resultaat uit digital' en dat is het nog steeds.

Vanaf het prille begin staat het optimaliseren van het rendement, het gedrag van de websitebezoeker en het verbeteren van de gebruikerservaring voor onze opdrachtgevers centraal. Altijd met een data gedreven focus.

Wij zijn een onafhankelijk consultancybureau met een beproefde visie en aanpak. Met onze eigen opleidingen en succesvolle “eigen initiatief projecten van onze consultants” zijn wij een bureau waar onze consultants continu groeien in hun vak. Wij geven in onze cultuur ruimte voor innovatie om voorop te blijven lopen in ons vakgebied. We krijgen het vertrouwen van meerdere (internationale) opdrachtgevers om voor hun succes te bereiken.

Sterk in Marketing, Data en Techniek: altijd met de eindklant en Customer Experience centraal

Kantoor entree Breukelen OrangeValley

Onderdeel van full service digital agency OrangeValley Group

OrangeValley is onderdeel van OrangeValley Group. De combinatie van toonaangevende bureaus die steeds meer met elkaar gaan samenwerken onder de naam OrangeValley. We werken samen vanuit dezelfde visie en aanpak, met als focus het verbinden van marketing, data en techniek. 

Dit maakt het mogelijk om opdrachtgevers ook te ondersteunen bij het ontwikkelen van customer centric en marketing geoptimaliseerde websites en applicaties, advisering en implementatie van MarTech Stacks en bieden we opleidingen om onze kennis te delen met andere professionals.

ddg

15+ jaar ervaring in digital

OrangeValley is snel gegroeid, in de beginjaren elk jaar met meer dan 50%. We hebben dan ook hard aan de weg getimmerd, tot het formaat en de status waar we nu zijn. Een organisatie die voorop loopt in de innovatie van ons vakgebied. Dat betekent dat we dankzij de jarenlange expertise van onze consultants en onze visie op online marketing, grensverleggende resultaten voor onze opdrachtgevers behalen.

Kennis en kunde die continue wordt aangevuld, want bij OrangeValley werken betekent bijblijven in ons immer ontwikkelende vak. Iets wat we ook altijd hebben gedaan en mede de reden is dat veel van onze (oud)medewerkers ruimschoots hun sporen in de Digital Marketing wereld hebben verdiend. Zo zijn bijvoorbeeld onze oud collega´s: Joost de Valk (Yoast), Ton Wesseling (Online Dialogue) en Eduard Blacquière (Edwords) bekende namen in ons vakgebied en bekleden meerdere oud medewerkers inmiddels mooie posities bij grote ondernemingen.

Klant-centraal-homepage

Onze visie en aanpak

De digitale wereld verandert continu, met data en technologie in het middelpunt van de ontwikkelingen. De adoptie van nieuwe techniek gaat steeds sneller en het digitale kanaal is voor steeds meer organisaties een vitaal onderdeel van de waardeketen. Dat vraagt om onderbouwde strategische beslissingen. Keuzes gemaakt vanuit de zekerheid die data biedt en gebruikmakend van innovatieve technologie om die data te activeren. 

Uiteindelijk gaat het niet om de technologie maar om de toepassing, bijvoorbeeld gemak of relevantie in informatie in het leven van de eindgebruiker. Online bezoekers willen steeds beter geïnformeerd worden, meer keuzevrijheid hebben en autonoom beslissingen maken. De individuele verwachtingen, de customer experience en de privacy worden hierin steeds belangrijker.

De technologische innovatie blijft toenemen en daarmee ook de mogelijkheden voor de mens. Alles is gericht op de vergroting van customer experience en life time value voor de klanten van onze klant in het digitale kanaal. Hierbij is het essentieel dat een organisatie de relatie en communicatie met haar klanten optimaal organiseert. Dit kan bij uitstek het beste met de media waarover zij volledige controle heeft en dat is; owned media.

Lees meer over onze visie

Wil jij ook meer resultaat in digital?