Website foto 11 – 2019

Anouk

_DSC0230_alt_
Conversie OptimalisatieOnline Strategie Artikel

Optimaliseren van je website op basis van kwalitatief onderzoek en de Voice of the Customer

  Als je een website hebt wil je natuurlijk dat het aantal bezoekers toeneemt en dat zij ook daadwerkelijk acties op je site uitvoeren. Daarom is het belangrijk om je website zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. En hoe kun je dat nu beter doen dan door te luisteren naar de mensen die je site zelf...
Lees meer
IMG_3022
Data AnalyticsNieuwsOnline StrategieOverige Artikel

OrangeValley en i-spark sluiten strategische samenwerking om data dienstverlening te versterken

  Data wordt een steeds belangrijker onderdeel om strategisch voordeel te behalen bij het optimaliseren van marketingactiviteiten. Een goede marketing- en business strategie start bij een solide onderbouwing gebaseerd op data. In de zoektocht van OrangeValley naar het verbeteren van haar datagedreven aanpak kwam de expertise van i-spark steeds vaker in beeld. Het slimmer verzamelen...
Lees meer
Schermafbeelding 2023-01-30 om 13.33.19
NieuwsOnline Strategie Artikel

Flinders en OrangeValley trappen samenwerking succesvol af

  Met meer dan 150 internationale top designer merken als HAY, Vitra en Muuto is Flinders een van de grootste online woonwinkels in het luxere segment van Nederland en België. Met een sterke passie voor interieurdesign en een collectie van meer dan 43.000 producten, helpen zij hun consumenten aan een mooie, hippe indeling van elke...
Lees meer
IMG_3165
Traineeship Artikel

Een uitdagende en leerzame afstudeerstage én in één keer geslaagd!

  Hi, Mijn naam is Melle Siben, 21 jaar en ik woon in Culemborg. Ik studeer Marketing Management aan het Avans in Den Bosch. Tijdens mijn studie heb ik in het tweede jaar de keuze mogen maken tussen sales en de online marketing kant. Uiteindelijk heb ik voor online marketing gekozen om hier de focus...
Lees meer
IMG_3168
OverigeWebsite Performance Optimalisatie Artikel

Screaming Frog: Een ideale tool voor websiteoptimalisatie

  Screaming Frog, je hebt de naam misschien wel eens langs zien komen in je LinkedIn feed of in SEO blogs. Maar wat is Screaming Frog en wat kan je ermee? De Screaming Frog SEO Spider is een applicatie die de crawl van verschillende soorten bots, zoals de Googlebot bijvoorbeeld, kan imiteren op jouw websites...
Lees meer
Meeting
Overige Artikel

Kennisontwikkeling in digital: insourcen, outsourcen of co-sourcen

  Marketing is een veelomvattend vak met verschillende kennisgebieden en speelterreinen. Naast de creatie van beeld en tekst is het van belang dat je bovenaan in de zoekresultaten van Google verschijnt. Met data-analyse maak je vervolgens de effecten van je campagne zichtbaar. Voor het bereiken van echt zakelijk succes draait alles daarbij om actuele kennis...
Lees meer
Liggen & zitten
E-commerceOnline Strategie Artikel

Medicura realiseert e-commerce ambities op basis van customer journey

  Medisch hulpmiddelen bedrijf Medicura heeft de ambitie om een landelijke speler te worden. Het geheim achter die groeistrategie? Diepgravende kennis over de doelgroep en  de customer journey goed inbouwen in de nieuwe website. En daar ging BlueElevation, part of OrangeValley Group, mee aan de slag.  Medicura is dé organisatie waar je terechtkunt als consumenten...
Lees meer
artikel 2
Data Analytics Artikel

Het uitbreiden van je database en het verbeteren van de customer journey: “Wie zijn je websitebezoekers?”

  Het gebruik van Google Analytics (GA), waarbij de wereldwijde switch naar Google Analytics 4 (GA4) in volle gang is, wordt onmisbaar geacht in de e-commerce wereld. GA en GA4 geven de gebruiker diepgaande kwantitatieve inzichten in de manier waarop de gebruikers de website gebruiken. KPIs, zoals conversie ratio, pagina’s per sessie en bounce ratio’s...
Lees meer
OVG-2
Nieuws Artikel

BlueWaveDigital wordt OrangeValley Group en investeert meer in innovatie en toptalent

  Februari 2022 lanceerde de agencies OrangeValley, BlueElevation en CopperIM hun gezamenlijke samenwerking onder de naam BlueWaveDigital. Nadat ook Aubergine IT zich bij de groep heeft aangesloten werd hun technische marketingkennis versterkt en groeide het aantal klanten in 2022 fors. Er werd in meer dan vijf rubrieken in de Emerce 100 een hoge score gehaald....
Lees meer
Schermafbeelding 2022-06-03 om 13.26.09
Overige Artikel

Roche Diagnostics en OrangeValley winnen zilveren DIA Award

  Roche Diagnostics en OrangeValley winnen een zilveren Dutch Interactive Award in de categorie Digitale Transformatie. Van de tientallen inschrijvingen werden slechts vijf cases genomineerd door een vakjury. Gister werden op de Dutch Interactive Award Show in de Beurs van Berlage de winnaars bekend gemaakt. De Dutch Interactive Awards is een initiatief van Emerce voor...
Lees meer
12345...»