OV banner - Tealium event

Meld je gratis aan voor het Digital Virtualocity EMEA van Tealium

Op 17 juni host Tealium zijn eerste online conference; Digital Virtualocity EMEA. OrangeValley is implementatiepartner van Tealium en sponsor van dit event. Relaties van OrangeValley kunnen daarom gratis deelnemen. Wat is het Digital Virtualocity event? Digital Virtualocity is het ultieme evenement voor eenieder die met data werkt. Wil je betere klantervaringen leveren, groei stimuleren en digitale transformatie leiden met…
Lees meer
alexandre-debieve-FO7JIlwjOtU-unsplash

Een toekomstbestendige MarTech stack: dit moet je weten

Vandaag de dag werken we meer en meer met data binnen organisaties. Reden om meer met data te werken is om meer te weten te komen over het gedrag en de behoefte van de klant. De vraag is echter wat je vandaag én morgen voor MarTech stack nodig hebt om antwoord te kunnen (blijven) geven…
Lees meer
waldemar-brandt-UP9DtTjRYpI-unsplash (1)

Data-driven persona’s verbeteren omnichannel personalisatie bij Score

Een persona is een denkbeeldig persoon die model staat voor een segment c.q. doelgroep met dezelfde kenmerken en interesses. We zijn gewend om onze marketing activiteiten op af te stemmen. traditionele manieren van segmenteren op bijvoorbeeld leeftijd en geslacht blijken aanmerkelijk minder succesvol te zijn dan manieren waarop we “op grond van de interesses” hebben…
Lees meer
ESA Finalist - KPN en OrangeValley - 2020

OrangeValley en KPN genomineerd voor 3 European Search Awards

De European Search Awards is een internationale wedstrijd die het allerbeste werk op het gebied van SEO, PPC, digital marketing en contentmarketing in Europa viert. OrangeValley en KPN hebben eerder dit jaar een innovatieve Search case ingediend welke vandaag is genomineerd in drie verschillende categorieën. Jaarlijks worden de European Search Awards uitgereikt voor de beste…
Lees meer
Emerce100 - 2020 - OrangeValley

OrangeValley al twaalf jaar op rij in Emerce100

Op 7 april is de vijftiende editie van Emerce 100 uitgegeven, een speciale jaarlijkse uitgave van Emerce. Voor het twaalfde jaar op rij is OrangeValley in dit onderzoek verkozen tot een van de beste bedrijven in e-business. Dit jaar opnieuw in de lijst ‘Digital marketingbureaus groot’. Onderdeel van de beste bedrijven in e-business Emerce onderzocht…
Lees meer
Fundament Data Driven Organisatie

Het fundament voor een data-gedreven organisatie

Organisaties worden steeds beter in het verzamelen van data, maar zijn vaak niet bij machte om concrete inzichten en actiepunten te destilleren uit deze zee van (big) data. De beschikbare data is vaak versplinterd, niet toegankelijk en/of onbetrouwbaar. Hoe zorg je dat iedereen binnen je organisatie naar dezelfde data kijkt en écht data-gedreven beslissingen kan…
Lees meer
Orangevalley Alpe D'HuZes 2020

Steun Team OrangeValley en KWF tijdens de Alpe d’HuZes

Een team van zeven OrangeValley medewerkers gaat op donderdag 4 juni meedoen aan het unieke sport evenement Alpe d’HuZes. In deze blog lees je wat hun persoonlijke drijfveren zijn om mee te doen aan deze koers, hoe ze zich voorbereiden en wat voor tips ze hebben voor andere koersgenoten. Thijs Wat is je persoonlijke motivatie?…
Lees meer
Emerce Retail 2020 - OrangeValley

De transitie naar een volwassen Data Driven Retailorganisatie | Bezoek Emerce Retail op 12 maart

Op 12 maart staan Andries Hiemstra, Digital Strateeg, en Myrthe Mkaouar, Data Analyse expert, op het podium van het Emerce Retail event. Ze bespreken tijdens hun sessie de optimale aanpak voor de transitie naar een volwassen Data Driven Retailorganisatie. Andries en Myrthe kijken op basis van een aantal heldere klantcases, bij grote retailorganisaties in Nederland,…
Lees meer
Data Driven Commerce - OrangeValley - 2020

Van onderbuikgevoel naar Data Warehouse | bezoek op 13 februari Data Driven Commerce

OrangeValley is gold sponsor en spreker op het Data Driven Commerce event van 13 februari. Digital Marketing strateeg Andries Hiemstra geeft je op basis van een aantal zeer interessante praktijkvoorbeelden inzicht in de wijze waarop je écht datagedreven beslissingen kan nemen. Het thema van Data Driven Commerce is ‘Van verzamelen naar doen’. OrangeValley is hoofdsponsor…
Lees meer
Dashboarding OrangeValley

ITP Dashboard van OrangeValley genomineerd voor Data Visualization Competition

Het ITP Dashboard van OrangeValley is een van de tien genomineerde dashboards voor de jaarlijkse Data Visualization Competition van Women in Analytics in Columbus Ohio. Lees verder om jouw stem uit te brengen op ons dashboard. Het ITP Dashboard c.q. de ITP Calculator verklaart de impact van ITP (Intelligent Tracking Prevention) op gegevens in Google…
Lees meer