Website foto 11 – 2019

Dennis

OrangeValley wave
Facebook

Onze ervaring met Facebook Attribution bij Greenpeace

De belofte die Facebook doet met hun attribution tool is dat het een eerlijker en meer compleet beeld geeft van resultaten uit digital advertising dan bijvoorbeeld Google Analytics. Wij hebben dit getest bij onze klant Greenpeace. Onderaan de streep liet de analyse vanuit Facebook Attribution geen nieuwe inzichten zien. Wél gaf het een zeer waardevolle…
Lees meer
Pinterest advertising

De mogelijkheden en kansen van Pinterest Advertising

Ondanks dat het soms lijkt alsof Pinterest pas net gelanceerd is, bestaat het platform al sinds Maart 2010. In 2015 telde het platform wereldwijd 100 miljoen gebruikers. Inmiddels is dit aantal opgelopen tot maar liefst 300 miljoen. In Nederland staat de teller op 3,5 miljoen gebruikers. Op het gebied van Pinterest Advertising heeft het platform…
Lees meer
tim-bennett-OwvRB-M3GwE-unsplash

Bereik je internationale doelgroep met multiple language ads van Facebook

Het is algemeen bekend; ons kleine landje is een multiculturele samenleving. Er zijn in Nederland meer dan 2,5 miljoen mensen die, naast het Nederlands, met een andere taal zijn opgegroeid. Naast de verschillende nationaliteiten die ons land kent, komen er jaarlijks meer dan 20 miljoen toeristen naar Nederland (NBTC). Kortom, in ons land hebben we…
Lees meer
TPVision-oled-first-second-strategy

Waarom marketeers een first second strategy nodig hebben

Een veelbesproken onderwerp in online advertising is viewability en daarmee samenhangend exposure time; de tijd dat een ad zichtbaar in beeld is voor een bepaald percentage. Maar hoe lang moet een ad nu viewable zijn voordat het gewenste effect bereikt wordt? Het First Second Strategy Report geeft antwoord op deze vraag en brengt daarnaast nog…
Lees meer
Koptekst Trueview Youtube

8 antwoorden op veelgestelde vragen rondom YouTube for Performance

YouTube is een videokanaal en na Google ’s werelds grootste zoekmachine (beiden onderdeel van Google). Momenteel telt het platform wereldwijd meer dan een miljard gebruikers. Dit staat bijna gelijk aan een derde van alle internetgebruikers. YouTube is navigeerbaar in 76 talen (95% van de internetgebruikers) en gelokaliseerd in 88 landen. Kortom het bereik van YouTube…
Lees meer