Website foto 11 – 2019

Harm

Just Justa fotografie
Google Analytics Artikel

Zie ik dubbel? Twee conversieratio’s in Google Analytics 4?!

  Bijna alle A/B testing tools waaronder Google Optimize berekenen het conversiepercentage per variant op basis van sessies. Dit houdt in dat ze het aantal conversies per variant delen door het aantal sessies in die variant, om het conversieratio te bepalen. Dit is ook de manier waarop het conversieratio in Universal Analytics wordt weergegeven.  Echter,...
Lees meer
IMG_3306
Data Analytics Artikel

De mening van AI over MetaDimensions

  Afgelopen weken heeft de lancering van ChatGPT, de chatbot van het bedrijf OpenAI, het internet op zijn kop gezet. De chatbot maakt gebruik van Artificial Intelligence (AI), oftewel kunstmatige intelligentie, om antwoorden op vragen te formuleren. Wij waren benieuwd wat deze chatbot zou vinden van ons eigen MetaDimensions. Daarom vroegen we ChatGPT om een...
Lees meer
OrangeValley 4
Conversie OptimalisatieE-commerce Artikel

CXO in een Cookieless Future

  De laatste updates rondom Intelligent/Enhance Tracking Prevention (ITP/ETP) hebben ervoor gezorgd dat het steeds lastiger wordt om data van individuele gebruikers te verzamelen. De uitfasering van third-party cookies belemmert digital marketeers in het optimaliseren van de klantreis voor individuele bezoekers. Veel marketeers vragen zich dus af hoe ze kunnen blijven optimaliseren in een toekomst...
Lees meer