Website foto 11 – 2019

Inge

OrangeValley wave
clem-onojeghuo-Ud4GcZW3rOY-unsplash

Middels A/B-testing naar een betere Cookiemelding

De uitvoering van, en verantwoordelijkheid voor een goede cookiemelding, ligt bij jou als organisatie. Maar hoe zorg je er nu voor dat zo veel mogelijk bezoekers jouw cookies accepteren? In dit artikel lees je hoe Simyo aan de hand van A/B tests de optimale cookiemelding ontdekte voor remarketing.  Wat zijn Cookies en Cookiemeldingen? Even een…
Lees meer
Overview CRMint

In 3 stappen van klantdata naar beter klantcontact dankzij het RFM-model

Elke klant is uniek en verdient de juiste benadering. De grotere spelers hebben daarom al een aantal jaar de ‘massa-benadering’ bij het grofvuil gezet en steeds meer kleinere e-commerce spelers maken nu ook de overstap naar personalisatie. De grote vraag blijft natuurlijk hoe je dit binnen jouw organisatie kan aanpakken? Hoe kan je de marketing-uitingen…
Lees meer