Website foto 11 – 2019

Jasper

OrangeValley wave
Conversie-correcties-artikel

Meer nettowinst en minder retouren door conversie correcties in Google Ads

  De meeste Google Ads specialisten stellen van alles in het werk om ervoor te zorgen dat campagnes steeds efficiënter budget spenderen. Met een performance doelstelling kunnen we kiezen uit verschillende biedstrategieën, zoals doel-CPA, conversies maximaliseren of  doel-ROAS. Bij de laatstgenoemde is het mogelijk om een bruto rendement als doelstelling  te laten fungeren, bijvoorbeeld dat...
Lees meer
Amazon Advertising

Meer omzet op Amazon door Advertising

De reden waarom jij jouw producten op Amazon hebt gezet, is om een doelgroep te bereiken met een relevante koopintentie. Met advertising op Amazon kun je jouw producten op ooghoogte in het schap zetten, waardoor je meer kans hebt je producten te verkopen. Je moet tenslotte toch opvallen in het enorme productaanbod op Amazon. In…
Lees meer
search ads google

Adverteren met Responsive Search Ads

Eind 2018 lanceerde Google de betaversie van Responsive Search Ads (RSA’s). Ben je een Google Ads specialist? Dan ben je inmiddels vast al bekend met Responsive Search Ads en maak je er waarschijnlijk ook al gebruik van. Maar wat heb je nu eigenlijk precies aan deze innovatie voor tekstadvertenties? Dit artikel geeft een inhoudelijke samenvatting van…
Lees meer
Google-Marketing-Platform-OrangeValley

Google Ads en het Google Marketing Platform

Per 24 juli 2018 gaat Google AdWords verder onder de naam Google Ads. Sinds de dienst Google AdWords ongeveer 18 jaar geleden gelanceerd werd, hebben er veel technische innovaties plaatsgevonden. De meest ingrijpende innovatie waar op ingespeeld moest worden is misschien wel de smartphone die tegenwoordig niet meer weg te denken is uit het dagelijks…
Lees meer