Website foto 11 – 2019

Koen

OrangeValley wave
HKM en OrangeValley

SEO A/B Testing bij Hunkemöller resulteert in substantiële businessresultaten

A/B testen is een bekend begrip voor customer experience optimization (CXO) of het optimaliseren van advertenties. Met het opzetten van een volstrekt nieuwe testmethode in het SEO kanaal van Hunkemöller, hebben we bewezen dat het SEO A/B testen niet alleen goed werkt, maar ook nog eens substantiële resultaten oplevert. Waarom SEO A/B testen? Zoekmachines zijn…
Lees meer
HKM en OrangeValley

27% groei in organische zichtbaarheid na complexe website-migratie bij Hunkemoller.nl

In januari 2019 is de eerste van in totaal 12 websites van Hunkemöller gemigreerd van het platform Magento naar Salesforce Commerce Cloud. Het ging om om een combinatie van de migratietypen: Software, Template, Content en Design. Hoe meer verschillende type migraties je tegelijkertijd uitvoert, hoe complexer het gehele traject wordt. Ondanks de complexiteit van de…
Lees meer
Structured Data OrangeValley

Structured Data en Content: De onmisbare elementen voor Semantic SEO

In maart heeft OrangValley het SEO Kennisevent georganiseerd waar specialisten hebben gesproken over de SEO Value Pyramid zoals specialisten van OrangeValley die hebben opgesteld. Onderstaand artikel gaat over de tweede laag van deze piramide, Semantics. Lees hier het eerste artikel uit de reeks. Google heeft de ambitie om zich te ontwikkelen tot een antwoordmachine, zodat…
Lees meer