Website foto 11 – 2019

Koen

IMG_3168
CaseZoekmachine optimalisatie Artikel

Case Semrush: h3-tags toevoegen aan producten op eCommerce categoriepagina’s

  Iedere twee weken schrijft senior SEO-consultant Koen Leemans over een interessante SEO A/B-test case. De tests zijn uitgevoerd samen met Semrush en hun testing tool SplitSignal. Deze week duiken we in de waarde van h3-tags voor producten op eCommerce-categoriepagina’s. Als SEO-specialist ben je continu bezig om zoekmachines de juiste signalen te geven en te...
Lees meer
Just Justa fotografie
Zoekmachine optimalisatieCase Artikel

Case Semrush: categorienamen toevoegen aan de titels van productpagina’s

  Iedere twee weken schrijft senior SEO-consultant Koen Leemans over een interessante SEO A/B-test case. De tests zijn uitgevoerd samen met Semrush en hun testing tool SplitSignal. Voorafgaand aan de test vroegen we de Twitter-volgers van SplitSignal om een inschatting van het resultaat. Wat is volgens hen het effect van het toevoegen van categorienamen aan...
Lees meer
FAQPage
Zoekmachine optimalisatie Artikel

SEO A/B test FAQPage Structured Data

  Met een SEO A/B test of split test kun je SEO optimalisaties (gesegmenteerd) valideren, zodat je de bewezen beste variant site-breed kan doorvoeren. Bijvoorbeeld: Het optimaliseren van content elementen, zoals headings Het optimaliseren van SERP elementen, zoals paginatitels of meta descriptions Het toevoegen van contentHet toevoegen van structured data De impact van client-side gerenderde...
Lees meer
Hunkemöller
Zoekmachine optimalisatieCase Artikel

SEO A/B Testing at Hunkemöller results in substantial business results

  A/B testing is a well-known term for customer experience optimization (CXO) or ad optimization. By setting up a completely new test method in Hunkemöller’s SEO channel, we have proven that SEO A/B testing not only works well, but also produces substantial results. Why test SEO A/B? Search engines are an important source of traffic...
Lees meer
HKM en OrangeValley
Zoekmachine optimalisatieCase Artikel

Case Hunkemöller: SEO A/B Testing bij Hunkemöller resulteert in substantiële businessresultaten

A/B testen is een bekend begrip voor customer experience optimization (CXO) of het optimaliseren van advertenties. Met het opzetten van een volstrekt nieuwe testmethode in het SEO kanaal van Hunkemöller, hebben we bewezen dat het SEO A/B testen niet alleen goed werkt, maar ook nog eens substantiële resultaten oplevert. Waarom SEO A/B testen? Zoekmachines zijn…
Lees meer
HKM en OrangeValley
CaseZoekmachine optimalisatie Artikel

Case Hunkemöller: 27% groei in organische zichtbaarheid na complexe website-migratie bij Hunkemoller.nl

In januari 2019 is de eerste van in totaal 12 websites van Hunkemöller gemigreerd van het platform Magento naar Salesforce Commerce Cloud. Het ging om om een combinatie van de migratietypen: Software, Template, Content en Design. Hoe meer verschillende type migraties je tegelijkertijd uitvoert, hoe complexer het gehele traject wordt. Ondanks de complexiteit van de…
Lees meer
Structured Data OrangeValley
Zoekmachine optimalisatie Artikel

Structured Data en Content: De onmisbare elementen voor Semantic SEO

In maart heeft OrangValley het SEO Kennisevent georganiseerd waar specialisten hebben gesproken over de SEO Value Pyramid zoals specialisten van OrangeValley die hebben opgesteld. Onderstaand artikel gaat over de tweede laag van deze piramide, Semantics. Lees hier het eerste artikel uit de reeks. Google heeft de ambitie om zich te ontwikkelen tot een antwoordmachine, zodat…
Lees meer