Website foto 11 – 2019

Laurens

OrangeValley wave
Content marketing plan

Maak de kwaliteit van content inzichtelijk met deze 3 metrics

Ieder bedrijf ontwikkelt content. Of het nu gaat om het vullen van een blog, het bijhouden van een nieuwsrubriek of het geven van de juiste productinformatie: content is enorm waardevol op het gebied van informatievoorziening. Maar hoe zorg je ervoor dat de content die je ontwikkelt ook de kwaliteit heeft die je zou willen? Bij…
Lees meer
KPN Digital Dutch

Van inside-out naar data driven content bij KPN (Digital Dutch)

KPN wil meer marktgestuurde content ontwikkelen. Content die beter inspeelt op de vragen van hun doelgroep. Eerder werd er namelijk veel content ontwikkeld die vanuit interne triggers of behoefte ontstond. Het gevolg was een lage organische waarde van deze inside-out content. De uitdaging was dan ook om van inside-out naar meer outside-in content te gaan….
Lees meer
Youtube Algoritme de Baas

YouTube SEO: zo word je het YouTube algoritme de baas

Wil je de doelgroep bereiken met YouTube video’s en een fanbase opbouwen? Dan vraag je je vast het volgende af: waarom scoort de ene YouTube video wel en andere niet? Om deze vraag te beantwoorden, moet je de geheimen van het YouTube algoritme kennen. In deze blog lichten we een tipje van de sluier op. …
Lees meer
Contentmarketing trends 2020 - OrangeValley

Contentmarketing anno 2020: de belangrijkste trends

Op dit moment ligt de focus bij veel organisaties op het uitwerken van het (online) marketingplan voor 2020. Wil jij vooruitlopen in jouw branche? Kijk dan goed naar de trends en ontwikkelingen in de markt en gebruik deze als een van de vertrekpunten voor het uitwerken van het plan voor 2020. Het vakgebied Content Marketing…
Lees meer
Visual Artikel Influencer Marketing – deel 3

Een succesvolle influencer campagne opzetten | met Noah Zeeuw: deel III

Deel III: de toegevoegde waarde binnen een social media strategie Hoe bouw je aan een succesvolle influencer campagne? In deze miniserie van drie artikelen kijken we samen met online creator Noah Zeeuw naar de belangrijkste aspecten van influencer marketing. In dit derde en laatste artikel uit de reeks hebben we het over de de waarde…
Lees meer
Visual Artikel 2 Influencer Marketing

Een succesvolle influencer campagne opzetten | met Noah Zeeuw: deel II

Deel II: de drie meest gemaakte fouten Hoe bouw je aan een succesvolle influencer campagne? In deze miniserie van drie artikelen kijken we samen met online creator Noah Zeeuw naar de belangrijkste aspecten van influencer marketing. In dit tweede artikel kijken we naar drie veelgemaakte fouten in de samenwerking tussen een influencer en een merk. Ook…
Lees meer
Interview Noah Joy Zeeuw - Deel 1 - OrangeValley

Een succesvolle influencer campagne opzetten | met Noah Zeeuw: deel I

Deel I: de kracht van de samenwerking Hoe bouw je aan een succesvolle influencer campagne? In deze miniserie van drie artikelen kijken we samen met online creator Noah Zeeuw naar de belangrijkste aspecten van influencer marketing. In het eerste artikel delen we tips over een succesvolle samenwerking tussen merk en influencer. “Aangenaam, Noah Zeeuw!” Noah…
Lees meer
Influencer Marketing OrangeValley

Waarom jij in 2019 (niet) moet starten met Influencer Marketing

Is het een uitdaging om je doelgroep te bereiken, meer zichtbaarheid te genereren voor een product of dienst of wil je werken aan het optimaliseren van je branding? Dan is Influencer Marketing mogelijk een effectief onderdeel van de online marketing strategie van jouw organisatie. In dit artikel lees je wat Influencer Marketing is, of het…
Lees meer
Google Home – Voice Search

Voice anno 2019: wat zijn de ontwikkelingen?

De ontwikkelingen van Voice lijken niet te stoppen. Grote techbedrijven als Google, Amazon, Apple en Samsung werken verwikkeld in een nek-aan-nek race aan het optimaliseren van hun spraakgestuurde apparaten. Maar hebben we het hier over een hype of wordt Voice daadwerkelijk het besturingssysteem van de toekomst? Voice Search 2019: de cijfers De grote techbedrijven zijn hun…
Lees meer
contentkalender-OrangeValley

Deel 4: Een contentkalender maken? Zo doet je dat

Het maken van een contentkalender dwingt de contentmanager tot het structureel plannen van te publiceren relevante content voor de belangrijkste doelgroepen. Daarnaast helpt de kalender bij het benoemen van KPI’s die bijdragen aan het bereiken van doelen zoals die benoemd zijn in de contentstrategie. In dit artikel, deel vier uit de reeks over contentmarketing, beschrijven…
Lees meer