Website foto 11 – 2019

Mike

OrangeValley wave
Do-think-feel-see-cro-orangevalley

Customer Experience Optimization & Psychology

Marketing draait steeds meer om het optimaliseren van de klantreis of de algehele ervaring van jouw klant. Vandaar dat de term Customer Experience Optimization steeds vaker voorkomt. Met dit artikel willen wij wat meer diepte geven aan dit begrip door het uitlichten van de impact van psychologische kennis in het Customer Experience Optimization traject. Customer…
Lees meer
bayesian-calculator-OrangeValley

A/B testing met de Bayesian Calculator

De online Bayesian Calculator van OrangeValley is een handige tool voor iedereen die bezig is met A/B-testing. De tool is ontwikkeld om uitspraken te kunnen doen over de kans dat een testvariant beter zal presteren dan een controlevariant. Bayesian Calculator, wat is het en hoe werkt het nu eigenlijk? Binnen conversie optimalisatie, maar ook andere…
Lees meer
Webanalyse-OrangeValley-2018

Conversieoptimalisatie deep dive: De Bayesian vs Frequentist methode

In de statistiek gaat het al langere tijd over welke statistische methode het beste is. Deze discussie heeft zich al enige tijd verspreid naar de online marketingwereld. Specifiek is het een thema dat aandacht krijgt binnen het vakgebied conversie optimalisatie en de statistiek die daarbij komt kijken. Zo test een goede Conversie Optimalisatie Specialist altijd…
Lees meer