Website foto 11 – 2019

Ortwin

OrangeValley wave
IMG_1343

Oud OrangeValley medewerker op bezoek bij President Barack Obama

Bij OrangeValley staat de maand september in het teken van het 10-jarig jubileum. Reden voor een aantal feestelijke activiteiten. Een van deze activiteiten is een speciale Alumni borrel die op 12 september plaats vond. Het thema van deze middag was: ’10x Thinking’. Simpel gezegd, hoe kan je iets tien keer beter maken, in plaats van…
Lees meer
SEO Dokter in Actie

SEO Dokter

SEO Dokter De SEO Dokters van OrangeValley hebben gedurende enkele jaren elke maand advies gegeven in het Twinkle Magazine op het gebied van Zoekmachine optimalisatie. De tips van de SEO Dokters zijn makkelijk uitvoerbaar en hebben gegarandeerd een positief effect op de vindbaarheid van de betreffende webshop of website in zoekmachines. SEO Dokter Site clinics…
Lees meer
Next_level_conversie_optimalisatie

Presentaties “Next level in Conversie Optimalisatie” event – 26 april 2017

Op woensdag 26 april heeft OrangeValley het “Next level in Conversie Optimalisatie” event georganiseerd. Hieronder kunt u de presentaties (nogmaals) bekijken. Inleiding Programma Ortwin Verreck, Managing Director bij OrangeValley, opent de dag en gaat in op het thema ‘Next level Conversie optimalisatie’. Tevens wordt er een korte toelichting op het programma gegeven. Conversie Optimalisatie Strategie Eduard Blacquiere gaat in…
Lees meer
header-kirsten

Word jij onze nieuwe Analytics Consultant?

Word jij de nieuwe collega van Kirsten van der Woning? We zijn op zoek naar een Web Analytics Consultant! Interesse? Kijk dan op http://werkenbij.orangevalley.nl/web-analytics-consultant/nl
Lees meer
header klantevent

Video: Omnichannel Rapportage & Attributie

Omnichannel Rapportage & Attributie Jesper Uittenbogaard – Senior Consultant bij OrangeValley laat zien hoe met de juiste KPI’s een omnichannelstrategie kan worden geoptimaliseerd. Hoe kan met een juist KPI model en rapportagestructuur inzicht worden verkregen in de juiste werking van de Omnichannel strategie. Jesper behandelt het KPI framework en geeft aan hoe men kan bijsturen.
Lees meer
header klantevent

OrangeValley spreekt op Multichannel Conference 19 april

“OmniChannel Digital Marketing Strategy & Monitoring” Dit is de titel van een presentatie die OrangeValley consultants gaan verzorgen op het Multichannel Conference. De specialisten van OrangeValley gaan tijdens de sessie in op het vormgeven van een omnichannel strategie voor grotere en complexere online marketing organisaties. Hoe bereikt men effectief meerdere doelgroepen via verschillende kanalen. De…
Lees meer
biometrisch usability onderzoek

Vernieuwd Usability Lab bij OrangeValley

Op 3 april j.l. heeft OrangeValley haar volledig vernieuwde Usability Lab in gebruik genomen. De nieuwste technologie maakt het nu ook mogelijk om biometrisch onderzoek uit te voeren waarbij een schat aan informatie wordt verzameld om een website of mobiele App te verbeteren. Dankzij het Usability Lab verkrijgen we diepgaand inzicht en verklaringen over het…
Lees meer
Emerce100-2017

OrangeValley in Emerce top 100 van 2017

Op 7 april is de twaalfde editie van Emerce 100 verschenen.  Het imago-onderzoek wordt door Emerce  in samenwerking met onderzoeksbureau Motivaction uitgevoerd. Dit jaar zijn er 478 bedrijven die aan de criteria voldoen in de publicatie opgenomen.  In totaal hebben 1170 respondenten deelgenomen aan dit onderzoek. Sinds het ontstaan van OrangeValley in 2008 scoort OrangeValley erg…
Lees meer
header klantevent

Presentaties Omnichannel Digital Marketing Strategy Event

  Presentaties “Omnichannel Digital Marketing Strategy” Op woensdag 29 maart heeft OrangeValley het “Omnichannel Digital Marketing Strategy” event georganiseerd. Hieronder kunt u de presentaties (nogmaals) bekijken. Inleiding Programma Ortwin Verreck, Managing Director bij OrangeValley, opent de dag en gaat in op het thema Omnichannel Digital Marketing Strategie. Waarom wordt Omnichannel Strategie steeds belangrijker? Wat kenmerkt een succesvolle Omnichannel…
Lees meer
GMP_Certified_Badge_Master

DoubleClick Certified Marketing Partner

OrangeValley per 1 februari: “DoubleClick Certified Marketing Partner (DCMP)”. Toetreding tot het DoubleClick Certified Marketing Partner Programma is voor ons waardering voor de kwaliteit van ons werk. OrangeValley heeft inmiddels flink wat jaren ervaring in het inzetten van DoubleClick in verschillende branches en bij meerdere opdrachtgevers. Mede door de enorme belangstelling vanuit de markt is…
Lees meer