Website foto 11 – 2019

Rachel

OrangeValley wave
De waarom van personalisatie

Waarom personalisatie uitkomst biedt in tijden van crisis en onzekerheid

De eerste zeven maanden van de pandemie hebben ertoe geleidt dat 69% van de marketingmanagers in het bedrijfsleven behoudend en risicomijdend reageert. Logisch, we kunnen immers niet meer blind vertrouwen op onze forecasts. Terwijl personalisatie bij diezelfde groep de afgelopen jaren hoog op de agenda stond, geeft inmiddels 80% van de marketingmanagers aan investeringen in…
Lees meer
annie-spratt-hCb3lIB8L8E-unsplash

6 tips voor aantoonbaar succes met de mensen in je marketingteam

Ten tijde van de digitale generatie, worden nieuwe marketingteams samengesteld terwijl oude teams verdwijnen. Van je team wordt verwacht dat ze continu op de hoogte zijn van de veranderende martech stack en bijbehorende vaardigheden binnen korte tijd eigen maken. Dit kan nogal een uitdaging zijn, met name als je tegelijkertijd aantoonbaar succes moet leveren. In…
Lees meer
Strategische keuzes tijdens Corona

Zo maak je de juiste strategische keuzes op het gebied van digital marketing tijdens de corona-crisis

Anno 2020 leunt Marketing, hoewel in afnemende mate door de inzet van technologie, nog steeds op menselijk denken en handelen. De COVID-19 uitbraak heeft een grote invloed op ons allemaal. Mensen zijn angstig om zelf ziek te worden of mensen in je nabije omgeving. Feit is dat de sfeer grillig is en dat digital leaders…
Lees meer
Contentmarketing trends 2020 - OrangeValley

Zo word je B2B digital marketeer van de toekomst

De technologische mogelijkheden voor B2B marketeers nemen in een rap tempo toe. Hierbij speelt automatisering een grote rol. Dit gaat veelal gepaard met het opnieuw inrichten van processen, waardoor de scheidslijn tussen Marketing, Sales en Productmanagement vager wordt. Dit artikel beschrijft de gevolgen van automatisering voor een B2B digital marketeer en werpt een blik op…
Lees meer
Kennisevent CJ Orchestration - 26 maart 2020

Bekijk het programma voor het Customer Journey Orchestration event

UPDATE | Vanwege de ontwikkelingen omtrent het Corona virus hebben wij ervoor gekozen dit event te verplaatsen naar een nader te bepalen datum. Op 26 maart organiseert OrangeValley samen met Tealium het Customer Journey Orchestration event. Op basis van een heldere roadmap leer je als deelnemer hoe je Customer Journey Orchestration binnen jouw organisatie kan…
Lees meer
Digitale Strategie in 2020

Wat maakt een digital marketingstrategie tot een succes in 2020?

Er wordt op dit moment hard gewerkt aan de digital marketingstrategieën voor 2020 en daar voorbij. In dit artikel gaan we in gesprek met een van de digitale strategen binnen OrangeValley, Rachel van Staalduinen. Zij legt uit wat het fundament zou moeten zijn van iedere strategie en hoe je als Marketing Manager aanzienlijk kan bijdragen…
Lees meer
Digitale transformatie – orangevalley

Hoe versnel je de digitale transformatie van jouw organisatie?

Het is opvallend om te zien dat kanaalkeuzes, campagnes en contentstrategieën nog regelmatig op basis van ‘onderbuikgevoel’ worden gemaakt. Tegelijkertijd zien we dat er steeds meer data beschikbaar is. De mogelijkheden om deze data te structureren, koppelen en in te zetten voor marketing doeleinden zijn enorm. Dit vraagt echter wel om een andere manier van…
Lees meer
Cross-device reporting & remarketing in Google Analytics

De 4 key take-aways van #GoogleMarketingLive 2018

Op 10 juli vond de 5e editie van Google Marketing Live plaats in San Jose, California. Hier zijn de belangrijkste Google marketing ontwikkelingen voor 2018 gepresenteerd door vertegenwoordigers van Google. Een aantal weken geleden werd al het ‘Google Marketing Platform’ geïntroduceerd. Er gaat namelijk rebranding plaatsvinden van de producten rondom advertising die Google aanbiedt. Hierover…
Lees meer
AI-OrangeValley-Trend-2018

10 online marketing trends voor de CMO van 2018

“Menselijk gedrag en techniek smelten samen.” Nu wij deze pagina in 1.21 seconden hebben geladen, zouden wij volgens Microsoft binnen acht seconden onze boodschap met u moeten delen, zo valt te lezen op de website van TIME Magazine. Echter verwerpen verschillende neuro wetenschappers deze stelling. Kijkend naar de inzichten van OrangeValley, zien wij dat de persoonlijke…
Lees meer
Header Eduard

Video: Conversie Optimalisatie Strategie

Conversie Optimalisatie Strategie Steeds meer online marketing inspanningen zijn gericht op de volledige customer journey en worden omnichannel geoptimaliseerd. Wat betekent dit voor een organisatie nu het proces steeds volwassener wordt. Introductie van de term Conversie Experience Optimalisatie (CXO).
Lees meer