Website foto 11 – 2019

Sander

dyn-wpo-slow-performing-site
Website Performance Optimalisatie Artikel

3 seconden: het verschil tussen een trouwe en verloren klant

Een niet-beschikbare of trage website, producten die lastig te vinden zijn, of security issues kunnen aanleiding vormen voor bezoekers om de website te verlaten voordat ze iets hebben gekocht. Veel consumenten zijn niet bereid om meer dan drie seconden te wachten voor het laden een website. De keuze voor de concurrent is dan snel gemaakt…
Lees meer
Google PageSpeed Insights
Website Performance Optimalisatie Artikel

Een snelle mobiele website: Hoe controleer je dat zelf?

Over het verbeteren van laadtijden is al veel geschreven. Bedrijven als Walmart, Amazon, Yahoo, Mozilla, Google, Bing en Shopzilla hebben onderzoeken uitgevoerd en de bevindingen daarvan gepubliceerd. Een toename in omzet of conversies, meer verkeer naar de website, een stijging van het aantal downloads, of een lagere bouncerate was vaak het resultaat nadat de website…
Lees meer
AdvertisingZoekmachine optimalisatie Artikel

De mobiele SEO-strategie: waar rekening mee te houden?

Begin 2014 zullen wereldwijd meer websites worden bezocht met mobiele toestellen, met name smartphones, dan desktop computers. Hoewel het aantal ‘desktop internetters’ nog steeds elk jaar toeneemt, zet de groei van ‘mobiele internetters’ zich in een hogere versnelling door. Ook Google volgt deze trend nauwlettend en past haar producten hierop aan. Regelmatig laat Google onderzoek…
Lees meer