Data Analytics Stuurloos in een zee van data? Gebruik een actiegericht KPI dashboard Meer dan ooit kunnen we het gedrag van mens en machine op de voet volgen. Dit levert een dagelijks uitdijende berg aan potentieel waardevolle informatie op. Organisaties worden... Read more
Conversie Optimalisatie Conversie verhogen met personalisatie: iedereen een andere boodschap Elke bedrijf zegt bezig te zijn met personalisatie. Maar wat houdt personalisatie in? Aan welke databronnen en tools kan ik denken? En moet ik al aan personalisatie beginnen? Waar... Read more
Conversie Optimalisatie 3 tips voor meer engagement met je bezoeker en een betere klantervaring Het conversiepercentage: voor veel marketeers is dit een belangrijke KPI. En dat is niet voor niets, aangezien dit percentage vertelt hoe effectief je (online) met jouw bezoeker... Read more
Data Analytics Ontdek privacygevoelige informatie in jouw Google Analytics data Bij OrangeValley zien we regelmatig dat klantdata in Google Analytics persoonlijke en privacygevoelige informatie bevat. In dit artikel beschrijven we hoe je er eenvoudig achter... Read more
Conversie Optimalisatie De impact van Corona op jouw CXO programma De marktomstandigheden zijn in een aantal weken radicaal veranderd. Waar sommige bedrijven worstelen om te overleven, zien andere bedrijven hun omzet verdubbelen. De wachtrijen die... Read more
Nieuws 5 tips voor B2B digital marketeers ten tijde van corona-crisis Wat een week! Nu het coronavirus de BV Nederland piepend en krakend tot stilstand probeert te dwingen, begint bij veel bedrijven het besef door te dringen dat we nog maar aan het... Read more
Nieuws OrangeValley sluit zich aan bij Looker Partner Network OrangeValley is als eerste grote digital marketingbureau in Nederland benoemd tot Looker Consulting Partner . Met het dataplatform van Looker is het mogelijk om een single source... Read more
Data Analytics Dit betekent ITP 2.1 en 2.2 voor jouw data in Google Analytics (+ praktische tool) De afgelopen tijd is er veel geschreven over de impact van ITP 2.1 en 2.2 op data in Google Analytics. Veel van deze artikelen blijven vrij complex en beschrijven op een... Read more
Conversie Optimalisatie Dicht de blindspot in je data met Biometrisch Usability Onderzoek Bij het optimaliseren van je website staat het gedrag van je bezoekers en de gehele Customer Experience hoog in het vaandel. In de data ben je dan ook druk bezig met het... Read more
Data Analytics Scopes hanteren met Google Analytics: analyses maken die kloppen Je kent het waarschijnlijk wel: je klikt door rapporten in Google Analytics, maar je mist bepaalde inzichten. Waarom staan er geen sessies in je All pages rapport? Waarom kun je in... Read more