Skip to main content
Home

Main navigation

  • Diensten
    • strategie-icon

      Strategie & Customer Experience

      Een data gedreven én klantgerichte strategie.
      Bekijk de mogelijkheden
    • Data & Analytics logo

      Data & Analytics

      Data is van vitaal belang.
      Bekijk de mogelijkheden
    • technologie-icon

      Technologie

      State-of-the art technologie als fundament.
      Bekijk de mogelijkheden
    • marketing-icon

      Marketing

      Maak impact in het digital marketing kanaal.
      Bekijk de mogelijkheden
    • academy-icon

      Academy

      Verhoog de digitale kennis in je organisatie.
      Bekijk de mogelijkheden
  • Opdrachtgevers
    • Cases
  • Kennis
    • Training en Opleiding
    • Blog
    • Events
    • Downloads
  • Over Ons
    • Onze Visie
    • Ons Team
    • Partners & Tooling
  • Carrière
    • Vacatures
    • Career Guide
    • Young Professional
    • Ervaren Professionals
    • Traineeship
    • Stage
    • Bijbaan
    • Creating Memories
  • Contact
Website-foto-11-2019-1920x0

Tom

Breadcrumb

  1. Home
  2. Over Ons
  3. Team
  4. Tom
screenshot-2019-03-25-at-11-08-31
Data Analytics

Stuurloos in een zee van data? Gebruik een actiegericht KPI dashboard

Meer dan ooit kunnen we het gedrag van mens en machine op de voet volgen. Dit levert een dagelijks uitdijende berg aan potentieel waardevolle informatie op. Organisaties worden...
Read more
robin-worrall-fpt10lxk0cg-unsplash
Conversie Optimalisatie

Conversie verhogen met personalisatie: iedereen een andere boodschap

Elke bedrijf zegt bezig te zijn met personalisatie. Maar wat houdt personalisatie in? Aan welke databronnen en tools kan ik denken? En moet ik al aan personalisatie beginnen? Waar...
Read more
clay-banks-ox6sw103ktm-unsplash
Conversie Optimalisatie

3 tips voor meer engagement met je bezoeker en een betere klantervaring

Het conversiepercentage: voor veel marketeers is dit een belangrijke KPI. En dat is niet voor niets, aangezien dit percentage vertelt hoe effectief je (online) met jouw bezoeker...
Read more
shahadat-rahman-bfrqnkbulyq-unsplash
Data Analytics

Ontdek privacygevoelige informatie in jouw Google Analytics data

Bij OrangeValley zien we regelmatig dat klantdata in Google Analytics persoonlijke en privacygevoelige informatie bevat. In dit artikel beschrijven we hoe je er eenvoudig achter...
Read more
brian-mcgowan-7oabdheimsa-unsplash
Conversie Optimalisatie

De impact van Corona op jouw CXO programma

De marktomstandigheden zijn in een aantal weken radicaal veranderd. Waar sommige bedrijven worstelen om te overleven, zien andere bedrijven hun omzet verdubbelen. De wachtrijen die...
Read more
benjamin-child-gwe0dlvd9e0-unsplash
Nieuws

5 tips voor B2B digital marketeers ten tijde van corona-crisis

Wat een week! Nu het coronavirus de BV Nederland piepend en krakend tot stilstand probeert te dwingen, begint bij veel bedrijven het besef door te dringen dat we nog maar aan het...
Read more
consulting_partner_looker
Nieuws

OrangeValley sluit zich aan bij Looker Partner Network

OrangeValley is als eerste grote digital marketingbureau in Nederland benoemd tot Looker Consulting Partner . Met het dataplatform van Looker is het mogelijk om een single source...
Read more
orangevalley-google-analytics
Data Analytics

Dit betekent ITP 2.1 en 2.2 voor jouw data in Google Analytics (+ praktische tool)

De afgelopen tijd is er veel geschreven over de impact van ITP 2.1 en 2.2 op data in Google Analytics. Veel van deze artikelen blijven vrij complex en beschrijven op een...
Read more
schermafbeelding-2019-08-23-om-13-52-10
Conversie Optimalisatie

Dicht de blindspot in je data met Biometrisch Usability Onderzoek

Bij het optimaliseren van je website staat het gedrag van je bezoekers en de gehele Customer Experience hoog in het vaandel. In de data ben je dan ook druk bezig met het...
Read more
schermafbeelding-2019-07-18-om-08-56-08
Data Analytics

Scopes hanteren met Google Analytics: analyses maken die kloppen

Je kent het waarschijnlijk wel: je klikt door rapporten in Google Analytics, maar je mist bepaalde inzichten. Waarom staan er geen sessies in je All pages rapport? Waarom kun je in...
Read more
  • Current page 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • Pagina 4
  • Pagina 5
  • Next page Next ›
  • Last page Last »

Over ons

  • Onze Visie
  • Ons Team
  • Werken bij
  • Contact
  • Privacy Statement

Kennisbank

  • Aankomende Events
  • Downloads

Dienstverlening

  • Strategie & Customer Experience
  • Data & Analytics
  • Digital Marketing
  • Technologie
  • Academy

Contactgegevens

De Corridor 27 
3621 ZA Breukelen 
Tel: 030 - 8200 200
E-mail: Info@orangevalley.nl

Onderdeel van OrangeValley Group

Google Certified
OrangeValley 2023 - Alle Rechten Voorbehouden
DDMA