Website foto 11 – 2019

Tom

OrangeValley wave
Meer engagement met je klant

3 tips voor meer engagement met je bezoeker en een betere klantervaring

Het conversiepercentage: voor veel marketeers is dit een belangrijke KPI. En dat is niet voor niets, aangezien dit percentage vertelt hoe effectief je (online) met jouw bezoeker interacteert. Wil je online beter communiceren met je doelgroep en je conversiepercentage verhogen? Dan is het belangrijk om je doelgroep door en door te kennen. In dit artikel…
Lees meer
shahadat-rahman-BfrQnKBulYQ-unsplash

Ontdek privacygevoelige informatie in jouw Google Analytics data

Bij OrangeValley zien we regelmatig dat klantdata in Google Analytics persoonlijke en privacygevoelige informatie bevat. In dit artikel beschrijven we hoe je er eenvoudig achter komt of er ook privacygevoelige informatie in jouw Google Analytics data te vinden is. Dat kan namelijk eenvoudig met onze gratis Persoonlijk Identificeerbare Informatie (PII) Checker en uitgebreid met ons…
Lees meer
brian-mcgowan-7OabDHeImsA-unsplash

De impact van Corona op jouw CXO programma

De marktomstandigheden zijn in een aantal weken radicaal veranderd. Waar sommige bedrijven worstelen om te overleven, zien andere bedrijven hun omzet verdubbelen. De wachtrijen die zich buiten vormen voor supermarkten, bouw- en tuincentra, laten zien dat deze bedrijven nu goede zaken doen. In dit artikel beschrijven we beknopt wat de (positieve) impact van Corona kan…
Lees meer
B2B Marketing tijdens Corona

5 tips voor B2B digital marketeers ten tijde van corona-crisis

Wat een week! Nu het coronavirus de BV Nederland piepend en krakend tot stilstand probeert te dwingen, begint bij veel bedrijven het besef door te dringen dat we nog maar aan het begin staan van iets dat nog wel even kan gaan duren. Uiteraard ligt onze eerste zorg bij de gezondheid van mensen, nu het aantal…
Lees meer
consulting_partner_looker

OrangeValley sluit zich aan bij Looker Partner Network

OrangeValley is als eerste grote digital marketingbureau in Nederland benoemd tot Looker Consulting Partner. Met het dataplatform van Looker is het mogelijk om een single source of truth te creëren, zodat iedereen binnen een organisatie toegang heeft tot dezelfde data en écht datagedreven beslissingen kan nemen. Zee van data Organisaties worden steeds beter in het…
Lees meer
OrangeValley Google Analytics

Dit betekent ITP 2.1 en 2.2 voor jouw data in Google Analytics (+ praktische tool)

De afgelopen tijd is er veel geschreven over de impact van ITP 2.1 en 2.2 op data in Google Analytics. Veel van deze artikelen blijven vrij complex en beschrijven op een theoretische wijze wat er zou kunnen gebeuren met jouw data. Vandaar dat we de invloed van ITP 2.1 en 2.2 in dit artikel vanuit…
Lees meer
Analysetechnieken Biometrisch Usability Onderzoek

Dicht de blindspot in je data met Biometrisch Usability Onderzoek

Bij het optimaliseren van je website staat het gedrag van je bezoekers en de gehele Customer Experience hoog in het vaandel. In de data ben je dan ook druk bezig met het achterhalen wat voor gedrag je bezoekers vertonen. Je weet dan meestal wat je bezoekers doen op je website, maar je weet nog niet…
Lees meer
Scopes in GA - uitleg

Scopes hanteren met Google Analytics: analyses maken die kloppen

Je kent het waarschijnlijk wel: je klikt door rapporten in Google Analytics, maar je mist bepaalde inzichten. Waarom staan er geen sessies in je All pages rapport? Waarom kun je in sommige rapporten niet filteren op een specifieke dimensie? En waarom kun je binnen de productrapporten niet zien om hoeveel sessies of pagina’s het gaat?…
Lees meer
emmerce e-commerce live 2019 - orangevalley

Emerce E-commerce Live! De 4 belangrijkste inzichten

Op 26 juni 2019 hebben wij in de Beurs van Berlage in Amsterdam het jaarlijkse Emerce E-commerce Live bijgewoond. Hier komen meer dan 1500 professionals in marketing, e-commerce en business samen voor sessies, round tables en live demo’s van 150 bevlogen merken.  Tijdens het event stond Customer Experience Optimalisatie centraal. In dit artikel de vier…
Lees meer
Hubspotagencypartner

OrangeValley nu HubSpot Agency Partner

HubSpot, een toonaangevend platform voor CRM, marketing, verkoop en klantervaring, werkt samen met agency partners om bedrijven te laten groeien door middel van software, service en ondersteuning. Sinds juli 2019 is OrangeValley HubSpot Agency Partner! HubSpot Agency Partner, wat houdt dat in? Sinds 2006 is de missie van HubSpot “make the world more inbound”. Hiervoor…
Lees meer