Op donderdag 24 november heeft OrangeValley het “Data-Driven Marketing in de volgende versnelling in 2017” event georganiseerd. Deze middag is er door de specialisten van OrangeValley, Google, DDMA, Centraal Beheer en Ahold ingegaan om Data-Driven Marketing.

Presentaties “Data-Driven Marketing in de volgende versnelling in 2017”

Met de opkomst van 100 relaties, was het een geslaagd event. Hieronder kunt u de presentaties (nogmaals) bekijken.

1. Welkom en opening Ortwin Verreck

Highlights:

  • Investeren in kennis Digital Marketing
  • Nieuw kantoor OrangeValley
  • Stijging Advertentie-uitgaven online

2. Online Marketing trends en ontwikkelingen – Eduard Blacquière (OrangeValley)

Highlights:

  • 1-op-1 online communicatie via massamedia
  • Data customer journey cruciaal
  • Automatisering Online Marketing

3. DDMA Data-driven Marketing: de stand van zaken in Nederland (DDMA-Sanne Mulder)

Highlights:

  • Nieuwe Privacy Wetgeving 2018
  • Breng datastromen in kaart!
  • Onderzoek perceptie Privacy

4.Data-driven Marketing van KPI Framework tot Predictive Model – Jesper Uittenbogaard (OrangeValley)

Highlights:

  • Nieuwe online marketing tools van Google
  • Preditive Analysis
  • Forecasting en KPI Framework

5. Conversie optimalisatie: ‘The State of Conversie Rate Optimization’ (Google – Jorden Lentze)

Highlights:

  • CRO afdelingen binnen bedrijven
  • Testen en falen om te leren
  • Programmatic de standaard

6. De ontwikkelingen binnen programmatic buying – Carolina Massaro (OrangeValley)

Highlights:

  • Programmatic Advertising als standaard
  • Data (Social Media) advertising waardevol voor targeting
  • Personalisatie en User Experiens optimalisatie

7. Display track – Data-Driven programmatic marketing – Kelly Siemons (OrangeValley)

Highlights:

  • Relevant zijn met 1st en 3rd party data
  • Touch Tell Sell en data in de customer journey
  • Real Time Optimalisatie

8. SEA track – Paid Search Strategie om de Customer Journey – Thijs Glass (OrangeValley)

Highlights:

  • Begrijp de context van de gebruiker
  • Data in relatie tot het Maturity Model
  • De waarde van bidmanagement i.c.m. CRM Data

9. Content Track – Contentmarketing, doelgroep en customer journey centraal – Ronald Voorbergen (OrangeValley)

Highlights:

  • De basis van data-gedreven content
  • Contentmarketing binnen de Customer Journey
  • Content aansluiten op de doelgroep

10. SEO Track: Veranderend zoekgedrag en het belang van goede content – Sander Heilbron (OrangeValley)

Highlights:

  • Mobile-first als basisvoorwaarde
  • Het belang van Google’s Mobile-first indexing
  • Artificial Intelligence en Google

11. Case Centraal Beheer “Even Apeldoorn bellen” en data-driven marketing – (Centraal Beheer – Edwin Jansen)

Highlights:

  • Requirements Data verzameling en verrijking
  • Audience management
  • Data Management Platforms en must-sees

12. Data gedreven Conversieoptimalisatie – Peter Abrahamse (OrangeValley)

Highlights:

  • Data in plaats van ‘een idee’ als bewijs voor conversie optimalisatie
  • Onderzoek sleutel tot online resultaat
  • Naar een data-gedreven optimalisatie proces

13. Case: Ervaringen met conversie optimalisatie bij Ahold (Roel Willems)

Highlights:

  • Van Ad Hoc naar structurele test organisatie
  • Intensief testen als discipline voor validering
  • Va Single Lane- naar Multi-Lane testing

Heeft u vragen naar aanleiding van de presentatie, bel dan 030 – 8 200 200 of mail naar info@orangevalley.nl.