Op dinsdag 12 april heeft OrangeValley in samenwerking met branchvereniging DDMA in Breukelen op het kantoor een kennissessie “nieuwe wetgeving data driven marketing” georganiseerd. Deze middag is er ingegaan op de ontwikkelingen rondom de cookiewetgeving, de nieuwe meldplicht datalekken, de recente veranderingen per 1 januari 2016 in de wetgeving en wat dit in de online marketing praktijk betekent.

Hieronder kunt u de presentaties van deze middag (nogmaals) bekijken.

Presentaties

1. Ortwin Verreck – Opening

Highlights:

  • We meten steeds meer online gedragingen
  • Steeds meer datasporen worden achtergelaten
  • Doel is dat wij als online marketeers hiermee verantwoordelijk omgaan.

2. Eduard Blacquière – Trends in data driven marketing

Highlights:

  • Data speelt grote rol bij het uitvoeren van online marketing
  • Klant centraal, op het juist moment, de juiste boodschap
  • Houd rekening met privacy bij online marketing activiteiten

3. Sabine Straver & Jitty van Doodewaerd – Grip op data

Highlights: 

  • Breng datastromen en bewerkingsovereenkomsten in kaart
  • Stel intern een datalekken protocol op
  • Informeer bezoekers over welke gegevens worden opgeslagen

Heeft u vragen naar aanleiding van de presentatie, bel dan 030 – 8 200 200 of mail naar info@orangevalley.nl