UPDATE | Vanwege de ontwikkelingen omtrent het Corona virus hebben wij ervoor gekozen dit event te verplaatsen naar een nader te bepalen datum.

Op 26 maart organiseert OrangeValley samen met Tealium het Customer Journey Orchestration event. Op basis van een heldere roadmap leer je als deelnemer hoe je Customer Journey Orchestration binnen jouw organisatie kan inzetten. Het volledige programma vind je in deze blog.

Customer Journey Orchestration is dé ideale aanpak om daadwerkelijk personalisatie en predictive marketing toe te passen binnen jouw organisatie. Specifiek biedt het de volgende meerwaarde:

  • Een volwassen datastructuur
  • Toegepaste personalisatie
  • Een sterke churn reductie
  • Een hoger rendement in Ad Spend
  • De optimale combinatie van off- en online kanalen
  • Het in kaart brengen van Customer Lifetime Value

Het Customer Journey Orchestration event is een onmisbare middag voor de Marketing Manager en zijn team om kennis en inspiratie op te doen. Natuurlijk is het ook een uitstekend moment om met andere opdrachtgevers en experts van gedachten te wisselen. Meld je aan om vrijblijvend deel te nemen aan het event.

Programma

13.30 – Inloop
14.00Inleiding & programma
Joël de Boer: Marketing Manager

‘De klant centraal’ theorie kennen we inmiddels allemaal, maar daadwerkelijk een gepersonaliseerde ervaring leveren aan iedereen, overal, ongeacht hoe en waar ze omgaan met jouw merk, is een tweede. Toch is juist dit wat de klant van vandaag verwacht. Hoe werk je hier nu daadwerkelijk naartoe? En ben je als organisatie überhaupt wel klaar (lees: mature genoeg) voor deze ontwikkeling? Customer Journey Orchestration is het middel dat je hierbij gaat ondersteunen.

Tijdens deze inleiding krijg je een korte intro van de roadmap voor Customer Journey Orchestration. Joël introduceert verder de sprekers, licht toe welke sessies er op het programma staan en vertelt op welke fasen van de roadmap hun sessies betrekking hebben.
Andries - OrangeValley
14.15Opmars naar een volwassen data-gedreven organisatie
Andries Hiemstra: Strateeg

Data verzamelen is één, maar het begint met de waarom-vraag. Wat wil je bereiken met de data? Welke uitdagingen vanuit de business wil je inzichtelijk maken, valideren en toepassen aan de hand van data? Maar belangrijk is ook hoe organiseer je je hier vervolgens op als het gaat om de mensen, processen en technologie? Kortom; wat is je strategie?

Andries scheidt het kaf van het koren en geeft aan waar je zoal op moeten letten om richting en houvast te creëren, zodat de organisatiedoelen worden gerealiseerd en de klant op de juiste manier wordt geraakt.

Myrthe - OrangeValley
14.30Een meetplan voor Customer Journey Orchestration
Myrthe Mkaouar: Data Solutions consultant

Je KPI’s en doelstellingen zijn na veel discussiëren eindelijk in kannen en kruiken. En nu? Hoe zorg je ervoor dat de data die je nodig hebt om de KPI’s door te meten, op de juiste manier binnenkomt? Hoe vertaal je jouw KPI’s naar meetpunten in een meetplan, om deze vervolgens om te zetten in een implementatie? En hoe zorg je ervoor dat de data hygiëne constant gemonitord wordt, zodat je altijd kunt rekenen op betrouwbare data? Myrthe neemt je mee in de ideale wijze voor het opstellen van een meetplan.

14.45Het belang van een single source of truth
Teun Keizer: Data Intelligence consultant

Organisaties gebruiken verschillende tools om concrete inzichten en actiepunten te halen uit de zee van (big) data. Dit varieert van simpele Excel bestanden tot geavanceerde business intelligence tools. Hoe zorg je ervoor dat iedereen binnen je organisatie naar dezelfde data kijkt en écht datagedreven beslissingen kan nemen? In deze sessie laat Teun zien wat ervoor nodig is om een single source of truth te creëren zodat iedereen binnen je organisatie naar dezelfde data kijkt.

15.00 – Pauze
Tealium logo - event
15.15Een platform voor Customer Journey Orchestration
Tealium: Partner

Goede data is altijd een must voor het krijgen van goede resultaten binnen Customer Journey Orchestration. De meeste organisaties hebben vaak al een geweldige hoeveelheid data, ze hebben deze vaak alleen nog niet op de juiste wijze verbonden. Een sterk platform voor orchestration kan hierin faciliteren, zonder dat hierbij een CDP nodig.

Tealium is marktleider in Customer Data Orchestration solutions en leverancier van enterprise tag management en marketing oplossingen. Tijdens de sessie van Tealium wordt stilgestaan bij de stappen om Customer Journeys data succesvol te orkestreren binnen een platform.
15.35Multichannel CXO & personalisatie
Mike van der Burgt: Customer Experience specialist

We beheersen steeds beter het optimaliseren van een klantreis binnen een kanaal. De uitdaging zit hem nu dan ook in het juist orchestreren van de verschillende kanalen om de optimale klantreis te tonen voor elk individu.

Zodra de data goed staat, kun je al eenvoudige stappen zetten die de waarde van personalisatie bewijzen binnen kanalen, maar ook zeker over kanalen heen.
Hoe je dit doet? Dat gaat Mike in deze sessie doornemen.

Lisanne - OrangeValley - 2020
15.50Effectieve activatie van First Party data met Digital Advertising
Lisanne Leune: Head of Digital Advertising

De laatste stap in de Customer Journey Orchestration is activatie van de data. Hoe kun je de verzamelde inzichten gebruiken en het maximale uit de beschikbare data halen? Lisanne neemt je mee in de mogelijkheden voor activatie van First Party data om bestaande én nieuwe klanten te bereiken door middel van gepersonaliseerde en geautomatiseerde campagnes.

16.10 – Q&A & Borrel
Joël de Boer: Marketing Manager
Het event sluiten we af met een korte recap van de verschillende sessies en de mogelijkheid om aan het team van sprekers je vragen te stellen en eventuele uitdagingen te bespreken. Afsluitend volgt een goedverzorgde borrel.
 
 
 

Locatie – OrangeValley
De Corridor 27 3621 ZA Breukelen
Route via Google Maps