UPDATE | Vanwege de ontwikkelingen omtrent het Corona virus hebben wij ervoor gekozen dit event te verplaatsen naar een nader te bepalen datum.

Customer Journey Orchestration zorgt voor een optimale samenhang tussen systemen en teams, om daadwerkelijk gepersonaliseerde en voorspellende marketing toe te kunnen passen. Tijdens het kennisevent van 26 maart kijken we stap voor stap naar de roadmap voor het toepassen van Customer Journey Orchestration binnen jouw organisatie. 

Wat is Customer Journey Orchestration?

‘De klant centraal’ theorie kennen we inmiddels allemaal, maar als merk daadwerkelijk een persoonlijke ervaring leveren aan iedereen, overal, is een tweede. Wanneer personaliseren, maar ook automatiseren en voorspellen de ambities zijn, is Customer Journey Orchestration het middel om hier naartoe te groeien. Het helpt je de kloof tussen teams en systemen te overbruggen en Customer Journey’s daadwerkelijk te beheren, en niet enkel te laten ‘gebeuren’.

De meerwaarde van Customer Journey Orchestration

Customer Journey Orchestration is dé ideale aanpak om daadwerkelijk personalisatie en predictive marketing toe te passen binnen jouw organisatie. Specifiek biedt het de volgende meerwaarde:

  • Een volwassen datastructuur
  • Toegepaste personalisatie
  • Een sterke churn reductie
  • Een hoger rendement in Ad Spend
  • De optimale combinatie van off- en online kanalen
  • Het in kaart brengen van Customer Lifetime Value

Veel ontwikkelingen hebben beloofd de droom van een geïntegreerde, gepersonaliseerde en schaalbare Customer Experience waar te maken. Weinigen hebben geleverd. Customer Journey Orchestration kan dat wel. 

Wat weet je na het bezoeken van het event?

De centrale vraag van dit event is: Welke roadmap kan je gebruiken voor Customer Journey Orchestration? Tijdens het event van 26 maart hoor je welke stappen je idealiter volgt voor Customer Journey Orchestration. Ook leer je hoe deze in verhouding staan tot het digital maturity level van jouw organisatie en wat de beste vervolgstappen zijn voor optimalisatie.

Onder andere de volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Een meetplan voor Customer Journey Orchestration
  • Het koppelen en centraal beheren van databronnen en tools
  • Definiëren en visualiseren van een Single Point of Truth (SPoT)
  • De optimale aanpak voor Data Analyse in 2020
  • De impact van data-driven persona’s
  • Het creëren van een 360º klantbeeld
  • Content in 2020, de brandstof voor Customer Journey’s
  • De blijvende impact van Digital Advertising in Customer Journey’s

Onze digital marketing specialisten en strategen delen hun kennis in een vijftal sessies. Daarnaast is onze kennispartner Tealium aanwezig om inzicht te verschaffen in het realiseren van de befaamde ‘single source of truth.” Kortom, een onmisbare middag voor de Marketing Manager en zijn team.

Gratis deelnemen aan kennisevent

Op donderdag 26 maart, 13.30 uur vindt het kennisevent plaats bij OrangeValley. Klanten en partners nemen vrijblijvend deel aan onze kennisevents, andere geïnteresseerden wordt verzocht eerst de questionnaire in te vullen voor het ontvangen van een gratis toegangskaart.