Afgelopen week was een week waarin inspireren en kennis delen centraal stond. Niet alleen had u de mogelijkheid om aan te sluiten bij het Paid Advertising event bij Google, u kon ook geïnspireerd raken door onze specialisten tijdens de diverse sessies op What’s Going on in (R)etailing en Digital Marketing Live!

Paid Advertising bij Google Nederland
Vorige week maandag vond bij Google Nederland het Paid Advertising event plaats. Specialisten van Google en OrangeValley spraken over de huidige ontwikkelingen omtrent het bereiken van audiences en het inzetten van onder andere automation als middel om makkelijker en sneller, de juiste doelgroepen te bereiken. De presentaties kunt u hier terugkijken.

What’s Going on in (R)etailing
Onze Digital Directors zijn gevraagd om afgelopen donderdag twee bootcamps/roundtable sessies te hosten omtrent Digital Strategy op het What’s Going on in (R)etailing event in Utrecht. De focus lag hierbij voornamelijk op de locatie van uw doelgroep binnen de omnichannel strategie. Ook werd hierbij gekeken naar location based marketing. Aan tafel zaten vertegenwoordigers van diverse, grote retail partijen uit Nederland waar naar een aantal stellingen interessante en leerzame discussies volgden.

Nieuwsgierig naar de hand-out? Mail naar event@orangevalley.nl om deze aan te vragen.

Digital Marketing Live!
Was u er ook bij? Afgelopen donderdag stond Martijn Smelt, CFO van TP Vision (Philips Televisies) samen met onze eigen Managing Director, Ortwin Verreck, op de main stage van Digital Marketing Live. Samen presenteerden zij een case omtrent de visie op een data driven aanpak voor TP Vision. Bekijk hier de presentatie terug.

CRO specialist Joshua Kreuger ging in de ochtend van het Digital Marketing Live event voor in een aantal roundtables omtrent een data driven approach voor CRO, met behulp van de Double Learning Loop en het platform MetaDimensions. Benieuwd naar zijn presentatie? Mail naar event@orangevalley.nl om deze aan te vragen.