“De klant centraal stellen is belangrijker dan ooit.”

Op donderdag 5 november heeft onze jaarlijkse klantendag plaatsgevonden. Deze dag is er ingegaan op de trends en ontwikkelingen op het gebied van Online Marketing. Door zowel Hunkemöller, Adometry, De Jong Intra Vakanties en Google zijn er presentaties gegeven over onder andere conversie optimalisatie, data driven conversie attributie en mobile marketing. Onze specialisten de laatste ontwikkelingen in het online marketing vakgebied gepresenteerd.

Impressie klantendag

Met opkomst van ruim 100 relaties was het weer een groot succes. Hieronder vindt u de video’s en kunt u de presentaties (nogmaals) bekijken.

Presentaties

1. Opening Ortwin Verreck – Klantenevent 2015

2. Eduard Blacquière – Online Marketing trends en ontwikkelingen

3. Hunkemöller – Bert Middendorp – Het mobile succes van Hunkemöller

4. Anouk Sintniklaas – Slimme & transparantie media-inkoop

5. Michiel Mintjes – Bereik je doelgroep, steeds meer geautomatiseerd

6. Sander Heilbron – 4 SEO trends met impact

7. Google – Daan Suijlen – Innovatie & digital marketing trends 2016 volgens Google

8. Jesper Uittenbogaard – De juiste analyses d.m.v. KPI Framework

9. Google – Gert-Jan Lagas – Data driven attributie met Adometry by Google

10. De Jong Intra Vakanties – Marvin Soekra – Het conversie succes bij De Jong Intra Vakanties

11. Google – Gregory Torfs – Innovatiekracht binnen Google

We bedanken hierbij nogmaals alle sprekers voor hun inspirerende bijdrage!

Sprekers OrangeValley klantevent 2015

Heeft u vragen naar aanleiding van de presentatie, bel dan 030 – 8 200 200 of mail naar info@orangevalley.nl