Woensdagmiddag 20 mei 2015 organiseerden wij een klantevent over Programmatic Marketing. Als marketeers zitten we in een omgeving die continu in beweging is en snel transformeert. Een ding blijft echter hetzelfde: we willen allemaal de juiste doelgroep bereiken, op het juiste moment, met de juiste boodschap. Programmatic marketing speelt hier perfect op in.

Met opkomst van ruim 40 relaties was het weer een groot succes. Hieronder vindt u een fotoverslag en kunt u de presentaties nogmaals bekijken. Lees ook de belangrijkste learnings van het event.

Presentaties

1. Opening Ortwin – Programmatic Marketing Event 2015

2. Partner 3MO – Ivonne Boumeester & Gina ter Elst Marketing blik op programmatic

3. Parallelsessie Thijs – De juiste boodschap aan de juiste doelgroep op het juiste moment

4. Parallelsessie Robert & Michiel – Haal meer rendement uit je SEA campagnes

5. Parallelsessie Kelly – De evolutie van Display Advertising

6. Google – Gielke Burgmans Demystifying Programmatic Marketing

7. MediaSynced – Robbert Kleijwegt “The moments that matter”

8. Afsluiting Anouk – Samenvattend Programmatic Marketing Event 2015

Foto’s

Hieronder vindt u een korte foto-impressie van het event:
11051962_835883469782467_1064568281935157044_n

10422116_835883386449142_5742366263855415408_n

11243000_835883293115818_849381270298965687_n

11164615_835883286449152_7363559230621068664_n

11351390_835883273115820_4465557214019263629_n

11255849_835883296449151_7643625005829107950_n

11140279_835883276449153_1632486939768828235_n