Op 12 maart staan Andries Hiemstra, Digital Strateeg, en Myrthe Mkaouar, Data Analyse expert, op het podium van het Emerce Retail event. Ze bespreken tijdens hun sessie de optimale aanpak voor de transitie naar een volwassen Data Driven Retailorganisatie.

Andries en Myrthe kijken op basis van een aantal heldere klantcases, bij grote retailorganisaties in Nederland, naar de stappen van de Customer Journey Orchestration roadmap. Deze roadmap faciliteert in de transitie naar een volwassen data driven retailorganisatie. Van Ambitie tot Activatie.

De impact van Customer Journey Orchestration

Customer Journey Orchestration is het middel om daadwerkelijk personalisatie en predictive marketing toe te passen voor jouw merk. Specifiek biedt het de volgende meerwaarde:

  • Een volwassen datastructuur
  • Toegepaste personalisatie
  • Een sterke churn reductie 
  • Een hoger rendement van je Ad Spend
  • De optimale combinatie van on- en offline kanalen
  • Het in kaart brengen van Customer Lifetime Value

Over Emerce Retail

Emerce Retail is voor retailers, brands en pure players. De meest innovatieve beslissers en experts uit binnen- en buitenland delen tijdens deze dag de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van online marketing en e-commerce.