“Alle online marketing activiteiten erop gericht om uw business doelen te realiseren.”

Webanalyse is het hart van de (online) marketingstrategie. De mate van inzicht in herkomst, gedrag en beweegredenen van de doelgroep in hun customer journey bepalen het succes van uw (online) marketingactiviteiten. Uw bedrijfsdoelstellingen en KPI’s zijn ons vertrekpunt, we werken daarvoor met het door OrangeValley gecreëerde KPI Framework. Aan de hand van de inzichten uit het KPI Framework, maken we een verdiepingsslag op de data. Vervolgens zetten we relevante inzichten voor uw online marketing kanalen om in concrete acties.

Met web analytics adviseren we in het verbeteren van de functionaliteit van de website, de teksten op de website, de performance, maar zeker ook de inzet van online marketing in alle fases van de customer journey. Onze web analytics specialisten analyseren daarbij het gedrag en de beweegredenen van de bezoekers binnen en buiten de (mobiele) website of app.

Met onze web analytics aanpak verbeteren we uw totale online marketing rendement. Het startpunt is uw business en uw doelgroep en klanten. Daarna analyseren we de data, zowel kwantitatief (webanalyse) als kwalitatief (het “waarom”), en op basis hiervan geven we aanbevelingen en sturen we de online marketing inzet bij.

Web Analytics diensten van OrangeValley:

Artikelen over Web Analytics van OrangeValley specialisten: