Samen met de andere Google Anaytics Certified Partners organiseren we op 12 en 13 november de 6e Google Analytics User Conference. Een vernieuwend en interessant programma, verspreid over twee dagen: een Training Day en een Conference Day.

12 November Training Day
De Training Day richt zich vooral op het trainen van andere online marketing bureaus, MKBers en startende gebruikers van Google Analytics. De dag bestaat uit 3 rondes met ieder 9 Workshops van ieder 1,5 uur. Bovendien is er dit keer ook een extra Helpdesk ronde, waarbij je in enkele minuten persoonlijk verder op weg geholpen wordt.

13 november Conference Day
De Conference Day richt zich meer op de zgn. ‘Power Users’. Deze dag bestaat uit 3 keynote speakers van Google en cases van echte Power Users. Interessant voor mensen die meer conversie uit hun site willen halen en alle mogelijkheden van Google Analytics volledig willen gaan benutten. Deze keynote sessies worden omringd door 3 rondes met 21 Master Classes die elke diep ingaan op de beste optimalisatie mogelijkheden.

Meer informatie vind u op de website www.gauc.nl Als relatie van OrangeValley ontvangt u 50% korting met onze kortingscode: 59RVGAUC. U mag deze code ook doorsturen naar uw relaties.

Masterclass OrangeValley : Nieuwe features van Google Analytics (én Premium) inzetten voor direct resultaat

Deze Masterclass wordt vanuit OrangeValley verzorgd door onze Roel Willems. Roel is in oktober weer in Mountainview geweest om enkele dagen kennis uit te wisselen met de ontwikkelaars van Google analytics. Vanuit OrangeValley test hij vaak de nieuwste beta functionaliteiten voordat deze vrij op de markt komen. Afgelopen jaar zijn er een aantal nieuwe functionaliteiten binnen Google Analytics geweest. Ook voor komend jaar verwachten we diverse nieuwe ontwikkelingen. Roel legt uit welke ervaring vanuit OrangeValley is opgedaan met de nieuwe (beta) functionaliteit. Hij laat 7 nieuwe features zien om het gedrag van bezoekers beter te meten en hoe deze inzichten gebruikt kunnen worden voor conversie optimalisatie. Van segmentering, tagmanagement, display, AdWords integratie tot custom variabelen. Ook behandelt hij het verschil tussen Google Analytics en Google Analytics Premium (de betaalde versie).

Masterclass OrangeValley : Vijf strategieën om uw conversie aanpak te verbeteren

Deze Masterclass wordt vanuit OrangeValley verzorgd door onze Anouk Sintniklaas. Hoe vertaalt u deze data naar een succesvolle conversie optimalisatie strategie. Tijdens deze Masterclass van OrangeValley gaat Anouk in op vijf strategieën om uw conversie te verbeteren. Hoe bereikt u uw doelgroep? Hoe verzamelt u op een gestructureerde manier informatie over het gedrag en de behoeftes. Hoe vertaalt u dit naar concrete acties. Anouk behandelt het online maturity model van OrangeValley en de conversie piramide. Na deze sessie bent u in staat om uw eigen conversie optimalisatiestrategie verder aan te scherpen. U ontvangt naast de vijf strategieën, meer dan 20 voorbeelden, trends en tips.