”Optimaliseer online marketing op basis van inzicht verkregen uit grote hoeveelheden data”

Wanneer u behoefte heeft aan het verkrijgen van inzicht uit grote hoeveelheden data, biedt de cognitieve analyse u dé oplossing.

Wat is Cognitieve Analyse?

Cognitieve analyse is een manier om waardevolle inzichten in kaart te brengen op basis van grote hoeveelheden data. Vaak wordt data afkomstig uit diverse databronnen geaggregeerd weergegeven in verschillende tools. Hierdoor is het moeilijk om op gebruikersniveau inzicht te creëren. De cognitieve analyse lost dit op doordat verborgen patronen in data ontdekt worden.

Wat levert Cognitieve Analyse op?

Door data te koppelen aan Cognitive Analytic tools, worden tot op gebruikersniveau statistisch onderbouwde inzichten verkregen uit grote hoeveelheden data. Onze consultants vertalen de Cognitieve Analyse naar nuttige inzichten die u kunt gebruiken voor de optimalisatie van bijvoorbeeld online marketing campagnes, of content op uw website.

Web Analytics diensten van OrangeValley:

Artikelen over Web Analytics van OrangeValley specialisten: