“Inzicht in het rendement van alle online marketing activiteiten en het bijsturen daarvan om het rendement verder te verhogen.”

Uw online marketing doelstellingen worden vertaald naar meetbare indicatoren (KPI’s). De prestaties van de verschillende verkeersbronnen en de dialoog met bezoekers worden gemeten vanuit diverse gegevensbronnen. In overzichtelijke rapportages en dashboards wordt inzichtelijk gemaakt waar kansen liggen om de performance te verbeteren.

Periodieke online marketing rapportage

De gegevens uit verschillende bronnen worden gecombineerd tot een heldere rapportage op de gedefinieerde KPI’s waarbij specialisten van OrangeValley een periodiek advies geven om de performance te verbeteren.

Continu dashboard

De online marketing activiteiten worden hierbij continu gemeten en bewaakt. Zodra indicatoren daartoe aanleiding geven, ontstaat een signaal waarop direct wordt ingegrepen en bijgestuurd. Door het alert ingrijpen werken we voortdurend aan het verbeteren van de resultaten.

Performance in Dashboard en Rapportage

Op basis van ons Online Maturity Model kunnen we, afhankelijk van de ambitie en het volwassenheidsniveau van de organisatie, advies geven over de juiste KPI’s en rapportages om de activiteiten in online marketing te kunnen managen.

Voorbeeld Rapportage (Tableau)

tableau-voorbeeld

tableau-voorbeeld2

Lees de mogelijkheden over Tableau

Werkt goed samen met

Krijg inzicht in het gedrag van uw bezoekers met Web Analyse.
Meer succesvolle bezoekers door Conversie Optimalisatie.
Inzicht in uw online prestaties, KPI's en met Tableau.