Google Analytics User Conference 2013

Tijdens de 4e Google Analytics User Conference heeft OrangeValley een tweetal kennissessies verzorgd omtrent de inzet van Google Enhanced Campaigns.

Google Enhanced Campaigns en Google Analytics

In februari 2013 heeft Google de grootste AdWords strategie wijziging in jaren aangekondigd. Medio 2013 wordt het mogelijk om elke doelgroep via meerdere devices zoals laptop, tablet en mobiel vanuit één Adwords campagne te bereiken. Geavanceerd bidmanagement maakt het daarbij mogelijk om bijvoorbeeld ‘s avonds na een voetbalwedstrijd de biedingen in Amsterdam op een smartphone met 10% tijdelijk te verhogen. Google Enhanced campaigns biedt nieuwe online marketingkansen maar bij verkeerd gebruik kan het ook slecht uitpakken. Hoe ondersteunt Google Analytics je bij het optimaal opzetten van je Google Enhanced Campaigs. Welke Scenario’s zijn er en wat zijn de belangrijkste trends in mobile marketing.

Presentatie Enhanced Campaigns en Google Analytics

Tijdens de presentatie wordt ingegaan op de achtergrond van Google Enhanced Campaigns. Er wordt ingezet hoe Google Analytics gebruikt kan worden om het rendement van Enhanced Campaigns te vergroten en er worden concrete tips en adviezen gegeven.

Mocht u naar aanleiding van deze presentatie vragen hebben dan kunt u contact opnemen met uw vaste contactpersoon bij OrangeValley of gebruik maken van onderstaande contactformulier.