Leerdoel

In deze training gaan we nog dieper in op de mogelijkheden die Google Analytics te bieden heeft. We laten u zien hoe u ‘maatwerk’ toepast op Google Analytics, we behandelen de nieuwste features, bespreken geavanceerde filters en laten u zien hoe u met scriptaanpassingen op uw website nog meer inzichten uit uw data kunt filteren.

Onderwerpen

  • Technisch fundament van Google Analytics
  • Details van de tracking code
  • Cookies
  • Interface configuratie
  • Ecommerce implementatie
  • Event tracking
  • Custom (aangepaste) variabelen
  • Werken met de API (management en export)

Doelgroep

Deze training is gericht op de webanalisten, database analisten of marketeers met een technische achtergrond.

Duur & kosten

De training duurt 6 uur en is mogelijk op de volgende wijze:
Klassikaal: 495 euro p.p.
Één op één: 795 euro p.p.
Op locatie: vanaf 1.200 euro per sessie (max. 8 personen)

Docenten

Roel Willems
Jesper Uittenbogaard
Dylan Mouthaan

Planning

Data voor klassikale trainingen kunt u terugvinden in het opleidingsoverzicht. Één op één training of training op locatie is in overleg.

Meer informatie?

Heeft u vragen over deze training ? Wilt u ook relaties uitnodigen voor de training? Neem voor meer informatie over deze training contact op met OrangeValley via 030 – 8 200 200 of gebruik onderstaand contactformulier.